حمایت آمریکایی‌ها از منافقین تمسخرآمیز است

Rajavi Mek Leader  Giulianiیک نویسنده و مورخ آمریکایی گفت: حمایت سیاسیون و مسئولین سابق آمریکایی از منافقین یکی از شرم‌آورترین نمایش‌ها در یک دهه گذشته است که تا زمانی که ادامه داشته باشد باید آن را به سخره گرفت.

به‌گزارش سرویس بین‌الملل هابیلیان، «دانیل لریسون» در مقاله‌ای که در مجله امریکن کانسروتیو منتشر کرد، نوشت: شاید نبرد برای خروج از لیست گروه‌های تروریستی تمام شده باشد؛ ولی معرکه‌گیران آمریکایی مجاهدین خلق (منافقین) از تکرار غیرنقادانه تبلیغات این گروه بازنایستاده‌اند.

وی با اشاره به بخش‌هایی از یادداشت یکی از حامیان منافقین در مجله نیوزویک که در آن همانند این گروهک تروریستی اتهامات متعددی به ایران وارد کرده بود، افزود: شلتون با دیپلماسی با دولت ایران مخالف است و جالب است که به ترویج اهداف مجاهدین خلق می‌پردازد.

لریسون افزود: علی‌رغم اینکه این گروه یک فرقه تمامیت‌خواه با دیدگاه‌های مارکسیستی و شبه‌اسلامی است، برای تقویت خود در غرب از القاب جعلی استفاده می‌کند و تظاهر می‌کند که دقیقاً همان گروهی است که غربی‌ها خواهان آن هستند.

وی افزود: برای حامیان منافقین مهم نیست که این گروه درباره دیدگاه‌های سیاسی خود دروغ می‌گوید و آن‌ها از انتقال آن دروغ‌ها به مخاطبین غربی خود هم نگران نیستند؛ درواقع این گروه چنان آن‌ها را فریب داده است که خیال می‌کنند باید از آن‌ها با حمایت آمریکایی‌ها تقدیر کرد.

وی بار دیگر تأکید کرد که منافقین و سازمان پوششی آن به هیچ وجه اپوزیسیون اصلی ایران نیستند و در پایان خاطرنشان کرد که حمایت‌ سیاسیون و مسئولین سابق از منافقین یکی از شرم‌آورترین نمایش‌ها در یک دهه گذشته است که تا زمانی که ادامه داشته باشد باید آن را به سخره گرفت.

 

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان