احمق هایی که از مجاهدین خلق حمایت می کنند نباید منصب دولتی داشته باشند

Limbert John

سفیر سابق آمریکا با اشاره به اذعان بولتون مبنی‌ بر ارتباط چندین ساله خود با منافقین، گوشزد می‌کند چنین فردی هرآنچه درباره ایران بگوید، کم‌ترین اهمیتی ندارد. او در این باره می‌نویسد: «هرکسی که از این فرقه به‌عنوان جایگزین بالقوه برای دولت ایران یاد کند، نباید در هیچ کدام از جایگاه‌های تصمیم‌ساز در ایالات متحده حضور داشته باشد، چه برسد به کاخ سفید. کسی که آن‌قدر احمق یا افراطی است که از این فرقه حمایت کند، نباید در هیچ منصب دولتی حضور داشته باشد.»

به گزارش سرویس بین‌الملل هابیلیان، جان لیمبرت، استاد ممتاز روابط بین الملل در آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در آناپولیس مریلند و دستیار سابق معاون وزیر امور خارجه آمریکا، در مقاله ای، به ابعاد مخاطره آمیز حمایت جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا از گروهک تروریستی منافقین پرداخته است.

لیمبرت در مقاله خود که پنجم ژوئن در پایگاه خبری امریکن پراسپکت منتشر شده است، هدف آشکار بولتون از خصومت علیه ایران را براندازی جمهوری اسلامی و جایگزین‌کردن آن با گروهک تروریستی منافقین عنوان کرده است.

استاد ممتاز آکادمی نیروی دریایی آمریکا در توصیف منافقینْ  آن را «فرقه‌ای مرموز» تعریف کرده است که ایدئولوژی آن تلفیقی است از آموزه‌های فرقه‌های چپ‌گرای رادیکالِ «پیپلز تمپل» و «خمرهای سرخ». وی همچنین تصریح می‌کند اگر نبود پول‌های هنگفتی که منافقین خرج بولتون و هم‌قطارانش کرده‌اند، از این گروه جز خاطره‌ای به‌جا نمانده بود.

جان لیمبرت با اشاره به گذشته تاریک منافقین از جمله ترور شهروندان آمریکایی، می‌نویسد: رفتارهای کنونی این گروه از جمله فعالیت‌های خیریه‌ای فریبکارانه، طلاق های اجباری، جلسات خودانتقادی و طیف وسیعی از دیگر شیوه‌های فرقه ‌ای، حتی از اقدامات گذشته آن جنجال‌برانگیزتر است. 

سفیر سابق آمریکا در موریتانی با اشاره به بذل و بخشش گروهک منافقین به مقامات سابق آمریکایی، می‌نویسد: این افراد در ازای ایراد سخنرانی به نفع منافقین 25 هزار تا 50 هزار دلار و بعضاً بیشتر دریافت می‌کنند. لیمبرت در این قسمت عنوان می‌کند که براساس برخی برآوردها، جان بولتون در طول ده سالی که بنا به اعتراف خود در حمایت از منافقین سخنرانی کرده است، 180 هزار دلار دریافت کرده است. وی می‌افزاید فرم‌‌های شفافیت مالی که اخیراً درخصوص بولتون افشا شده، نشان می‌دهد که او در سال 2017 برای یک نوبت سخنرانی در تجمع منافقین در پاریس، 40 هزار دلار دریافت کرده است.

لیمبرت با اشاره به حمایت مقامات برجسته سابق آمریکا از هر دو حزب سیاسی این کشور از جمله رئیس سابق مجلس نمایندگان (نیوت گینگریچ)، رئیس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید (بیل ریچاردسون)، ژنرال‌های بازنشسته (جیم جونز و پیتر پیس)، شهردار سابق بزرگترین شهر آمریکا (رودی جولیانی) و فرماندار یکی از مترقی‌ترین ایالت‌های آمریکا (هاوارد دین)، عامل موفقیت منافقین را اقرار به قدرت بذل و بخشش بی‌پروای پول عنوان می‌کند.

مسئول سابق میز ایران در وزارت خارجه آمریکا و کارمند سفارتخانه آمریکا در ایران در زمان اشغال در سال 58، با اشاره به سخنرانی‌ای که اخیراً در جمع فارغ‌التحصیلان سه تا از بهترین دانشگاه‌های جهان داشته است، عنوان می‌کند که اکثر مخاطبین وی گروهک منافقین را نمی‌شناختند و از پرداخت‌های هنگفت آن به مشاور امنیت ملی ستیزه‌جوی دولت آمریکا بی‌اطلاع بودند. هرچند، وی به این نکته اشاره می‌کند که تمامی ایرانیان مقیم آمریکا که در آن جلسه حضور داشتند منافقین را می‌شناختند و با سابقه جنایتکارانه آن، از جمله همدوشی با رژیم بعث در جریان جنگ خونین هشت ساله عراق با ایران و حتی یورش نظامی آن‌ها به خاک ایران در جریان آن جنگ، آشنایی داشتند.          

جان لیمبرت تصریح می‌کند که براساس تمام گزارش‌های منتشرشده، اغلب ایرانی‌ها، با هر دیدگاهی که درباره جمهوری اسلامی داشته باشند، عمیقاً از منافقین متنفر هستند و با علم به کارهایی که در گذشته انجام داده، ادعای دموکراتیک‌بودن آن را باور نمی‌کنند.  

این دیپلمات باسابقه آمریکایی در بخش پایانی مقاله خود، با اشاره به اذعان بولتون مبنی‌بر ارتباط چندین ساله خود با منافقین، گوشزد می‌کند چنین فردی هرآنچه درباره ایران بگوید، کم‌ترین اهمیتی ندارد. او در این باره می‌نویسد: «هرکسی که از این فرقه به‌عنوان جایگزین بالقوه برای دولت ایران یاد کند، نباید در هیچ کدام از جایگاه‌های تصمیم‌ساز در ایالات متحده حضور داشته باشد، چه برسد به کاخ سفید. کسی که آن‌قدر احمق یا افراطی است که از این فرقه حمایت کند، نباید در هیچ منصب دولتی حضور داشته باشد.»


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان