اعضای گروهگ منافقین را نپذیرید

SaliBerisha

یک روزنامه چاپ آلبانی افشا کرد سفیر وقت این کشور در سازمان ملل چهار سال پیش با هشدار به مقامات کشورش از آن‌ها خواسته بود به‌هیچ‌وجه اجازه ورود اعضای گروهک تروریستی منافقین به خاک آلبانی را ندهند.

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، به نقل از روزنامه پانورامای آلبانی، " سج گریماج " سفیر وقت آلبانی در سازمان ملل در سال 2012 در  نامه ­ای به نخست وزیر آن کشور توصیه کرده بود اعضای منافقین را به دلیل سابقه تروریستی این گروهک نپذیرند.

گریماج در این نامه پس از ارائه توضیحاتی درباره جلسات برگزار شده در ژنو در ارتباط با انتقال اعضای گروهک تروریستی منافقین از عراق، اعلام می کند: تعداد بسیار کمی از کشورها به پذیرش اعضای این گروه علاقه نشان داده اند. علت این امر فعالیت های گذشته این گروه است که منجر به قرار گرفتن نام آن ها در لیست سازمان‌های تروریستی اروپا و آمریکا شده است.

وی در انتهای نامه توصیه می کند: حتی مقدار کمی کمک مالی نیز به عنوان مشارکت آلبانی درحل این مشکل کفایت می­کند.

دولت آلبانی تحت فشار آمریکا تا کنون بیش از 1000 تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین را در خاک خود جای داده و بر اساس توافقی که اخیرا بین دولت آلبانی و آمریکا صورت پذیرفته است، دولت این کشور متعهد گردیده 2000 نفر دیگر از اعضای این گروه تروریستی را بپذیرد. روزنامه الحیات اخیرا طی مقاله ای عنوان کرده بود جان کری در آخرین سفر خود به آلبانی در ازای پذیرش باقی مانده اعضای منافقین توسط این کشور، وعده کمک 50 میلیون دلاری به این کشور داده است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان