حرمت پارلمان عراق را آلوده نکنید

Rajavi1384

از قبل معلوم بود که تبلیغاتچی های باند رجوی برای خرید ترحم بیشتر از جانب جیره خوارانشان این درخواست را مطرح کرده باشند : " سازمان مجاهدین خلق درنامه ای به پارلمان عراق خواستار حضور در پارلمان و پاسخ به اتهامات وارده شد . "

جدا از این که " صالح المطلک " با پشتیبانی از منافقین – بدون توجه به جرم های بی شماراین گروهک – در روز روشن دست به انکار خورشید زد و قطعا گور سیاسی خود را در عراق کند ، باید به این نکته توجه داشت که مردم عراق هنوز نمایندگان قابلی در پارلمان دارند تا اجازه ندهند منافقینی که در زمان صدام همه گونه جنایت و دخالت در امور داخلی عراق انجام می دادند و همه جا سرک می کشیدند ، امروز هم سوار بر مرکب مظلوم نمایی و به دنبال دستاویز جدیدی برای خود باشند .

یک گروهک ورشکسته که در طول بیش از 40 سال حیات خود در عوض کردن رنگ و ماهیت شهرت فراوانی دارد ، امروز نیت کرده تا پارلمان عراق را نیزبه ننگ خود آلود کند و فرستادگانش را با انبوهی از دروغ و توجیه در باب مبارزه با " فاشیسم مذهبی " و حقوق بشر و مبارزه فریب دهد . هر چند که همه می دانیم این روش بیشتر از آنکه دفاع از مظلومیت باشد ، سیاه بازی و فرافکنی است .

امروز مردم عراق صبرشان تمام شده و قانون اساسی عراق رسما حضور گروه های تروریستی که قصد ضربه زدن به کشورهای همسایه را دارند در این کشور ممنوع اعلام کرده است ، رییس جمهور و نخست وزیر بارها از اخراج منافقین از عراق سخن گفته اند و تنها مانع موجود حمایت غیر قانونی و هدفدار آمریکا از منافقین است .

این روزها اضطراب عجیبی سراپای وجود سران باند رجوی را فراگرفته است . اظهارات علی دباغ به شدت باند رجوی را به تب و تاب واداشته است . اگر آنها می دانستند که با دروغ سه میلیونی شان دولت مرکزی عراق را به تحرک جدیدی بر علیه خود وا می دارند ، هرگز دست به چنین حماقتی نمی زدند . به این تیترها توجه کنید :

" اظهارات علی دباغ علیه مجاهدین عکس العمل نسبت به امضاء سه میلیون شیعه ی عراقی است " ، " اعتراض فدراسیون انجمن های همبستگی با کارگران مهاجر درفرانسه نسبت به اظهارات علی دباغ " ، " اظهارات غیر مسوولانه ی سخنگوی دولت عراق علیه مجاهدین منجر به تشویق رژیم ایران می گردد " ، " اظهارات علی دباغ علیه مجاهدان اشرف تکرار کارزار شیطان سازی علیه اپوزیسیون ایران " ، " اظهارات علی دباغ بیانگر نفوذ رژیم ایران است " ، " الدستور : موضوع دولت عراق ، بازتاب فشارهای جنون آمیز فاشیسم دینی حاکم بر ایران است . "

مجموع تیترهای فوق تنها در یک روز بر روی سایت رسمی باند منافقین قرار گرفت . این امر خود به تنهایی نشان دهنده ی اوج اضطراب و تشویشی است که در پادگان اشرف حکم فرما شده است .

ریشه ی همه ی این موارد همانگونه که گفته شد دروغ بزرگی بود که منافقین در تلافی درخواست 18 میلیون نفر از مردم عراق برای اخراج منافقین از کشورشان به هم بافته بودند .

اگر نشریات دهه ی 60 و 70 این گروه تروریستی مورد بازبینی قرار گیرد ، بزرگنمایی بسیار زیادی در آنها ملاحظه می شود . درآن زمان به گفته ی یکی از جداشدگان از باند رجوی " اگر ما یک گلوله تفنگ به سمت ایران شلیک می کردیم در نشریات و تلویزیون سازمان اعلام می شد چند مرکز مهم نظامی رژیم مورد حمله قرار گرفته است و اگر یکی از شهروندان جمهوری اسلامی زخمی می شد آنطرف اعلام می شد چند نفر از سران رژیم کشته شدند . " البته این رویه بعد ها مورد استناد تعدادی از حقوق دانان و سازمان های بین المللی نیز قرار گرفت و مشکلاتی رابرای آنها در پی داشت .

جریان حمایت 18 میلیون نفر از مردم عراق از طرح اخراج منافقین – آماری که مسلماً در حال افزایش است – برای باند رجوی بسیار گران و سنگین تمام شده است . آنها با توهم دمیدن بیشتر در بادکنک آرزوهایشان نمایش سه میلیونی را به راه انداختند فارغ از اینکه این امر برای دولت عراق به عنوان شاهدی دیگر در مورد تهدید باند رجوی برای این کشور قرار گرفت ، تهدیداتی که امروز به واسطه ی آن امنیت ملی عراق و مردم این کشور مورد تهدید اعمال خرابکارانه و تروریستی و نیز دخالت های آنها قرار گرفته است . دخالت های منافقین در امور داخلی عراق و همپیمان شدن با القاعده و حزب بعث ، چیزی نیست که مردم عراق به سادگی ازکنار آن بگذرند .

اما با توجه به تصمیم جدید و جدی دولت و مخصوصا پارلمان عراق برای اخراج منافقین از عراق ، مهار فکر و اندیشه از دست سران منافقین خارج شده است . اما در دو سوی این قضیه دو درخواست و تقاضا وجود دارد : " ملت عراق ضمن محکوم کردن حضور غیر قانونی مجاهدین در خاک این کشور ، اعلام کردند برگزاری کنفرانس اخیر این گروه در اردوگاه اشرف دراستان دیالی و بسیج ایادی و تروریست ها ی تحت الحمایه خود که مورد نفرت مردم عراق هستند ، زنگ خطری را برای دولت عراق به صدا درآورده تا اقدامی جدی و قاطع در قبال خطر این گروه اتخاذ کنند . " (1)

مساله کاملا روشن است . مردم عراق خواهان روشن شدن و تعیین- تکلیف این گروهک تروریستی هستند . در سوی دیگر این درخواست مردم ایران و به خصوص خانواده ی 16 هزار قربانی تروریسم نیز از نمایندگان شجاع پارلمان عراق می خواهند حریم پارلمان عراق را با حضور قاتلین مردم عراق آلوده نکنند . پارلمان عراق نباید جایی برای جولان تروریست هایی شود که درکشتار شمال و جنوب عراق از خون مردم این سرزمین ارتزاق کردند .

1-خبرگزاری فارس


دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29