کشورهای استکباری برای منحرف کردن مسیر علمی کشور دست به دانشمندکشی می‌زنند

10روز قبل از این اتفاق منافقین برخی اسناد مهم مربوط به مباحث هسته‌ای كشورمان را از طریق اینترنت برایش ارسال كرده بودند تا دكتر درباره صحت یا عدم صحت اسناد نظر بدهد اما وی هیچ پاسخی به آنها نداد

 

Alimohamad

سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی كه به همراه تعدادی از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، در آستانه سالگرد شهادت شهید علی‌محمدی جهت دیدار با خانواده این شهید، به منزل وی رفته بود، گفت: شهید علی‌محمدی و سایر شهدا ستاره‌هایی هستند كه راه را نشان می‌دهند از این رو باید خاطرات آنها پس از جمع‌آوری، در اختیار عموم قرار داده شود تا الگویی برای ادامه دهندگان راهشان باشد.

وی افزود: شهدا ذخایر و گنجینه‌های ارزشمندی هستند كه هرچه از آنها استخراج كنیم، تمامی ندارند. از سوی دیگر كتاب شهدا مغناطیسی دارد كه جوان‌ها را به سوی خود جذب می‌كند به همین جهت هر چه زودتر باید خاطرات آنها جمع آوری و بصورت كتابی حتی كوچك، منتشر شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه پیشرفت علمی ثمره تلاش‌های عاشقانه است، تصریح كرد: بیشترین انگیزه برای كارهای فداكارانه، بیان كارهای فداكارانه است بنابراین باید از مكتب شهدا برای گرفتن انگیزه و روحیه، بیشتراستفاده كنیم، همچنین باید با تأسی از آنها با اخلاص بیشتری وظایف محوله را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره ترور دانشمندان ایرانی اظهار داشت: وقتی دولتمردان كشورهای استكباری نتوانستند ملت ما را از مسیر جهاد علمی منحرف كرده و بترسانند، تصمیم به دانشمند‌كشی گرفتند. در واقع هنگامی كه آنها می‌بینند نخبگان علمی ما دست رد به سینه آنها می‌زنند، خود را در اجرای طرح‌های آدم كشی مجاب می‌بینند.

در این دیدار همسر شهید علی‌محمدی هم با بیان خاطراتی از این شهید گرانقدر، گفت: 10روز قبل از این اتفاق منافقین برخی اسناد مهم مربوط به مباحث هسته‌ای كشورمان را از طریق اینترنت برایش ارسال كرده بودند تا دكتر درباره صحت یا عدم صحت اسناد نظر بدهد اما وی هیچ پاسخی به آنها نداد.

وی ادامه داد: شهید علی‌محمدی بسیار در كارش دقیق بود به نحوی كه هیچ گاه رفاقت و دوستی را در كارهایش دخالت نمی‌داد؛ به همین جهت بارها پیش می‌آمد كه با دوستانش ساعت‌ها بر سرنحوه انجام كاری بحث می‌كردند اما رابطه‌اش با دانشجویان یك رابطه‌ای شبیه رابطه پدر و فرزندی بود تا رابطه استاد و دانشجو، همین رابطه باعث شده بود تا دانشجویانش بصورت متحد علاوه بر محكومیت به شهادت رساندن شهید علی‌محمدی در روز تشییع پیكرش نیز حضور همه جانبه داشته باشند.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان