جنبش عدم تعهد برای مبارزه با داعش از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است

Velayatiرئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ظرفیت‌های جنبش عدم تعهد در مبارزه با گروهک تروریستی داعش گفت: جنبش عدم تعهد برای مبارزه با داعش از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از فارس، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز سه‌شنبه با خالدسلیمان جارالله قائم مقام وزیر امور خارجه کویت در مرکز تحقیقات استراتژیک دیدار کرد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک پس از دیدار با قائم مقام وزیر امور خارجه کویت با توجه به ظرفیت جنبش عدم تعهد برای مبارزه با گروهک تروریستی داعش گفت:‌ جنبش عدم تعهد بی‌تردید با توجه به ظرفیت‌های خود در عضویت 120 کشور که در حال حاضر ایران ریاست دوره‌ای آن را بر عهده دارد می‌تواند نقش عمده‌ای در این امر داشته باشد.

وی ادامه داد: مشورت‌های بین کشورهای عضو جبنش عدم تعهد ممکن است به تشکیل جلسه‌ای فوق‌العاده برای مقابله با افراطی‌گری‌ها در ایجاد اختلال‌ها در زندگی عادی مردم بیگناهی که در کشورهای اسلامی در جهان سوم زندگی می‌کنند و مورد تعرض قرار گرفته‌اند منجر شود و گفت‌وگوها و تبادل نظر بین کشورهای جنبش عدم تعهد که دو سوم کشورهای عضو سازمان ملل را تشکیل می‌دهند می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

ولایتی با اشاره به نقش ایران و کویت در جنبش عدم تعهد گفت: ‌ایران و کویت دو عضو موثر در جنبش عدم تعهد هستند که می‌توانند گفت‌وگوهایی را در این زمینه انجام دهند.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان