جنایات منافقین از ذهن مردم ایران پاک نشدنی است

Farzandashrafi

فرزند شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی با اشاره به جنایات فراوان و پی‌درپی منافقین و جنایتکاران، گفت: منافقین بدانند که جنایات آنها هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نشده و نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی در سی و چهارمین آیین گرامیداشت چهارمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی در مسجد امیرالمؤمنین تهران، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و همچنین گرامیداشت یاد و خاطر شهدای محراب و شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، افزود: شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی به دست منافقین کوردل به شهادت رسید و این گروهک تروریستی هم اکنون با رژیم آل سعود، وهابیون و رژیم صهیونیستی هم پیمان شده است.

وی ادامه داد: جای تأسف است محمود عباس با زن رجوی ملاقات می‌گذارد. بنابراین منافقین بدانند که جنایات آنها هیچ گاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

اشرفی اصفهانی تأکید کرد: منافقین در روزهای نخست دست در دست صدام داشتند و امروز نیز به آل سعود، وهابیت و رژیم صهیونیستی پناه برده اند.

وی در ادامه از مسئولان کشور خواست که در ایام شهادت امام اول شیعیان امیرالمؤمنین(ع) یک روز یا یک هفته به شهدای محراب اختصاص داده شود؛ چراکه شهدای محراب برای نسل های جدید ناشناخته هستند.

سی و چهارمین آیین گرامیداشت چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی با حضور علی اکبر ناطق نوری رئیس بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب و جمعی از مسئولان فرهنگی و مردم شامگاه یکشنبه در مسجد امیرالمؤمنین مرزداران تهران برگزار شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان