جلادان دهه ۶۰، مدعیان حقوق بشر!

D1737508T13894212webb

دبیرکل بنیاد هابیلیان، با اشاره به جنایت‌های منافقین در عملیات مرصاد گفت: آنها در این عملیات که آن را «فروغ جاویدان» نامگذاری کرده بودند «۱۶۵۰» نفر از مردم مرزنشین و رزمندگان کشور را به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، در مصاحبه با برنامه «گفتگوی سیاسی» که به مناسبت سالروز «عملیات مرصاد» با موضوع بررسی جنایت‌های منافقین در این عملیات، از آنتن رادیو گفت‌وگو پخش می‌شد، در سخنان خود با ارائه تحلیلی از فعالیت‌های اعضای گروهک منافقین در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین زمان انجام عملیات مرصاد اظهار کرد: بعد از این که ایران قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل متحد در ارتباط با پایان جنگ ایران و عراق را پذیرفت، منافقین و دولت عراق تصور کردند که ایران از روی ضعف این قطعنامه را پذیرفته است.

وی با بیان این که وقتی این قطعنامه پذیرفته شد، قرار بود مذاکرات سیاسی در این زمینه برگزار شود و قطعاً آن کسی که دست برتر در عرصه میدان را داشت می‌توانست امتیازات بیشتری را در مذاکرات به دست بیاورد، افزود: صدام و منافقین بعد از پذیرش قطعنامه اقدام به انجام یکسری عملیات‌هایی علیه ایران کردند، آنها فکر می‌کردند مردم ایران از حکومت خسته شده‌اند و در جریان این حملات به آنها می‌پیوندند.

دبیر کل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه منافقین همیشه آلت دست قدرت‌های اجنبی بوده‌اند و در عملیات مرصاد نیز آلت دست صدام بودند، ادامه داد: آن‌ها شعار می‌دادند که می‌خواهند تهران را بگیرند، درحالی که خودشان نیز می‌دانستند که نمی‌توانند این کار را انجام دهند و هدف آن‌ها این بود که چند شهر ایران را تصرف کنند و تحویل صدام دهند.

وی افزود: وقتی مردم مشاهده کردند که بار دیگر رژیم بعثی صدام، تهاجمات خود را علیه ملت ایران شروع کرده به صورت گسترده به جبهه‌های جنگ آمدند، نیروهای بعثی را مجبور به عقب‌نشینی کردند و برخورد قاطعی با منافقین داشتند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه حدود ۳ یا ۴ هزار نفر از نیروهای منافقین در این عملیات حضور داشتند و اقدام به جنایت‌های عظیمی علیه مردم شهرهای مرزی کردند، خاطرنشان کرد: آنها در عرض چند روزی که این عملیات را انجام دادند ۱۶۵۰ نفر از مردم مرزنشین و رزمندگان را به شهادت رساندند و جنایت‌های آن‌ها باعث شد که مقاومت مردم در برابر آن‌ها تشدید شود و مردم مرزنشین اولین گروهی بودند که در برابر منافقین ایستادند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه منافقین در اسلام آباد غرب، مردم را در یک بیمارستان زنده زنده آتش زدند، خاطرنشان کرد: صدام عملیات مجدد خود علیه ایران را از جبهه‌های جنوب آغاز کرد و رزمندگان برای مقابله با این حملات در آنجا مستقر شدند و منافقین با توجه به اینکه جبهه غرب را خالی دیدند، عملیات خود را از آنجا آغاز کردند.

وی با بیان اینکه این عملیات برای منافقین و برای صدام هیچ نتیجه‌ای به همراه نداشت، افزود: بسیاری از کسانی که در این عملیات شرکت داشتند، منافقینی بودند که در زندان بودند و بعد با نوشتن« توبه نامه» آزاد شده ولی بار دیگر به منافقین پیوسته بودند.

وی با بیان اینکه قبل و بعد از انقلاب، زندان برای منافقین محلی برای سازماندهی تشکیلاتی بوده است گفت: ۳۵ درصد از کسانی که در عملیات مرصاد شرکت داشتند کسانی بودند که تواب بودند و در همین راستا است که گفته می‌شود «توبه گرگ، مرگ است.»

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه زندان‌ها ستادی برای منافقین بود، گفت: عملیات مرصاد سه پایه داشت افرادی که در این عملیات شرکت کردند و به کشور حمله کردند، زندان‌ها و همچنین صدام و حزب بعث عراق.

این فعال سیاسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه منافقین افراد محاربی بودند که در کشور در دهه شصت فضای درگیری و وحشت ایجاد می‌کردند، گفت: متاسفانه بعد از پایان جنگ جنایت‌های این گروه برای نسل جوان که این جنایت‌ها را از نزدیک ندیده بود، تشریح نشد. عدم آگاهی در بین نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بستری را فراهم کرد که اعضای این گروهک مدعی حقوق بشر در کشور شوند.

پس از پایان جنگ استراتژی کشور در مقطعی سازندگی و در مقطعی دیگر توسعه سیاسی قرار گرفت و تشریح جنایت‌های منافقین از دستور کار خارج شد. در حالیکه عملکرد آن‌ها در طول دهه ۶۰ در کشور کاملاً «داعشی وار» بود، اکنون خانم مریم رجوی که عامل کشتار بسیاری از مردم ایران است خود را به عنوان ناجی ملت ایران در عرصه بین المللی معرفی می‌کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه منافقین یک گروهک تمامیت خواه بود، افزود: آنچه که اکنون برای ما در کانون هابیلیان مهم است، بازتاب دادن این جنایت‌ها برای مردم ایران است.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه چند سال پیش با حمایت آمریکا، اعضای منافقین از پادگان اشرف در عراق به آلبانی منتقل شدند و در آنجا و همچنین در فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی امکانات خوبی برای حضور آن‌ها در فضای مجازی فراهم شده است، گفت: در آلبانی اعضای منافقین به صورت سه شیفت در طول ۲۴ ساعت در فضای مجازی حضور دارند و به دنبال ایجاد ناامیدی، یاس و شبهه‌افکنی در کشور هستند، آنها سعی می‌کنند یک موضوعی را در این فضا ایجاد کنند و بر روی آن موج سواری کنند.

وی با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری در ارتباط با وقایع دهه ۶۰ گفتند، نباید جای« شهید و جلاد عوض شود»، تصریح کرد: جلادان دهه ۶۰ می‌خواهند از عدم آگاهی مردم از جنایت‌هایی که انجام داده‌اند، سوء استفاده کرده و خود را مدعی حقوق بشر در بین ملت ایران معرفی کنند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

مصاحبه رادیویی دبیرکل بنیاد هابیلیان در سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

ریشه واقعه شاهچراغ به قدرت های استکباری برمی گردد

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان