تلاش رسانه‌های معاند برای تطهیر یک تروریست

7422094 818

«حیدر قربانی» یکی از اعضای گروهک تروریستی دموکرات بود که جدای از وظیفه انتقال تیم‌های تروریستی به داخل کشور، در قتل ۳ نفر از شهروندان کرد اهل سنت کامیاران مشارکت داشته است.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، پس از اجرای حکم قصاص «حیدر قربانی» از اعضای گروهک تروریستی دموکرات، رسانه‌های بیگانه فضا را وفق مراد دیدند و با راه‌اندازی یک موج رسانه‌ای، مسیر انحراف واقعیت و تطهیر این تروریست را در پیش گرفتند.

 

رسانه‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون تلاش تلاش رسانه های معاند برای تطهیر یک تروریستمی‌کنند تا واقعیت‌های پرونده حیدر قربانی را وارونه جلوه دهند و افکار عمومی را نسبت به اعمال جنایتکارانه این فرد برعکس کنند.

 

حیدر قربانی فرزند علی متولد ۱۳۵۷ و از شهروندان کامیارانی بود که در جریان قتل سه شهروند کُرد همشهری‌اش به نام‌های صدیق امینی، شاهو کریمیان و جبار ابراهیمی دست داشت.

 

پدر حیدر قربانی نیز سال ۵۸ در یک عملیات با نیرو‌های انقلاب اسلامی کشته شده بود.

 

حیدر قربانی که به راننده مرگ معروف است در انتقال تیم‌های تروریستی و قتل شهروندان کرد نقش ویژه‌ای داشته و در اعترافاتش به نحوه چگونگی ارتباط‌گیری و هماهنگی با تروریست‌ها و نیز نحوه تامین خودرو و انتقال آن‌ها به درون کشور و قتل افراد اشاره کرده است.

 

قربانی در جلسه‌ای با حضور برخی از اعضای گروهک تروریستی دموکرات در یکی از پایگاه‌های آن‌ها در کشور عراق حضور داشته بود و دستور ترور و اعزام تیم ترور نیز در آن جلسه صادر شده بود و مسئولیت هماهنگی و انتقال تیم ترور و تهیه لیست‌های ترور را به‌عهده داشته است و فرد اصلی اطلاعاتی و نقش اصلی در هدایت ترور‌ها را عهده‌دار بوده است.

 

دو تیم تروریستی گروهک دموکرات با همکاری حیدر قربانی اقدام به عملیات تروریستی در ایران می‌کنند که قربانی جدای از انتقال این دو تیم عضو گروهک به داخل کشور، آن‌ها را هم بعد از انجام عملیات تروریستی از کشور خارج کرده بود.

 

بنابر مستندات پرونده، حیدر قربانی نقش قابل‌توجهی در تهیه لیست ترور و اقدامات تیم‌های عملیات گروهک دموکرات و انتقال تیم‌های ترور با خودرو‌های سرقتی هم داشته است.

 

رسانه‌های ضدانقلاب با تلاش‌های گسترده، سیاسی‌خواندن و تطهیر حیدر قربانی می‌خواستند از اجرای حکم قصاص این فرد جلوگیری کنند که در نهایت حکم قصاص قربانی روز یکشنبه هفته جاری در زندان مرکزی سنندج اجرا شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان