تقدیر از شهدای حادثه تروریستی مزار شریف در جشنواره فیلم فجر

Mazarsharifسی و سومین جشنواره فیلم فجر در مراسم اختتامیه خود از خانواده شهدای واقعه مزار شریف با اهدا لوح سپاس تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از ایرنا ، دراین مراسم که چهارشنبه شب در برج میلاد تهران برگزار شد، حجت الله ایوبی، علیرضا رضاداد و ابوالحسن برزیده (کارگردان مزار شریف) برای تقدیر از خانواده شهدای واقعه «مزار شریف» روی صحنه آمدند.

یکی از اعضای این خانواده شهدا در سخنان کوتاهی عنوان کرد: از آقای برزیده و عوامل فیلم سینمایی «مزار شریف» تشکر می کنم که بعد از گذشت سال ها سکوت مسئولان، با ساخت این فیلم به ما دلگرمی دادند.

در این بخش، خانواده شهدای واقعه تروریستی مزار شریف با استقبال بسیار زیاد حاضران روبرو شدند به طوریکه حاضران در اختتامیه جشنواره فیلم فجر، به شکل ایستاده دقایقی را به تشویق آن ها پرداختند.

فیلم «مزار شریف» اثری در بازتاب یکی از تلخ ترین حوادث تاریخ معاصر کشورمان بود که در مرداد ماه سال 1377 در پی حمله به کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان - کشته شدن تمامی اعضای کنسولگری جز یکی از آنها - به وقوع پیوست.

الله مدد شاهسوند تنها بازمانده آن حادثه تلخ که در حقیقت راوی داستان است و اطلاعات آن را در اختیار حسن برزیده کارگردان این فیلم و منوچهر شاهسواری تهیه کننده قرار داده است نقش بسیار موثری در ساخت این اثر به واسطه داده هایش برعهده داشت و تلاش های شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) اکران این فیلم را برای جامعه خبری کشورمان با جذابیت های خاصی رو به رو کرده بود.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان