تشییع پیکر مطهر سه شهید حادثه تروریستی پیرانشهر+فیلم

Tashiiegomnam

پیکر مطهر سه شهید وزارت اطلاعات که در روز چهارشنبه گذشته، 13دی1396 در درگیری با تروریست های مسلح به فیض رفیع شهادت نائل آمده بودند، بر دوش مردم شهرستان های ارومیه، نقده و میاندوآب تشییع شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) و به‌نقل از ایرنا نمازگزاران پس از اتمام نماز جمعه در این شهرستان ها، پیکرهای مطهر شهید «محمدرضا گلمحمدی» را در ارومیه، «شهید محمد کاشفی» را در نقده و «شهید یوسف امانی» را در میاندوآب تشییع کردند.

آئین خاکسپاری این شهدای گلگون کفن که در مسیر برقراری امنیت، جانشان را نثار اسلام و انقلاب کردند، فرصتی برای تجدید عهد مردم این شهرستان ها با آرمان های امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت اطلاعات یک تیم مسلح تروریستی که با ماموریت انفجار، کشته سازی و قتل مردم بی‌گناه و برای تداوم بخشی به نارآرامی های اخیر وارد ایران شده بود، روز چهارشنبه گذشته در پیرانشهر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

Tashiiegomnam1

بر اساس این گزارش، تروریست ها حین درگیری با سپر قرار دادن یک زن روستایی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران اعزامی کردند و در طی آن سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در جریان این درگیری یک نفر از تروریست‌ها کشته شد و چند تن از آنان نیز زخمی شدند؛ تعدادی ادوات شامل پنج قبضه سلاح کلاشینفک و خشاب مربوطه، چهار قبضه نارنجک، لباس نظامی، کوله‌پشتی تجهیزات نظامی و دفترچه یادداشت حاوی رهنمود لازم برای ایجاد ناامنی و اغتشاش کشف و ضبط شد.

پیرانشهر با حدود 96 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در نزدیکی نوار مرزی قرار دارد.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان