تشکیل فراکسیون حمایت از قربانیان تروریسم در مجلس

Jokar1عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل فراکسیون حمایت از قربانیان تروریسم در مجلس در سالروز شهدای ترور و با اعلام آمادگی 100 نفر از نمایندگان جهت عضویت در این فراکسیون خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از تشکیل فراکسیون حمایت از قربانیان تروریسم در مجلس خبر داد و گفت: این فراکسیون در سالروز شهدای ترور و با اعلام آمادگی 100 نفر از نمایندگان تشکیل شده و اولین جلسه آن پس از تعطیلات مجلس برگزار خواهد شد.

وی با بیان  اینکه کشور ما بیش از سه دهه است که قربانی تروریسم به خصوص در بخش دولتی آن بوده افزود: بیش از 17 هزار نفر قربانی ترور در کشور داریم که این ترورها بیشتر ترورهای هدایت شده از سوی استکبار جهانی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه ما با تشکیل این فراکسیون خواهان طرح مسئله در محافل و مجامع بین‌المللی هستیم اظهار داشت: در حال حاضر متأسفانه با توجه به عدم پیگیری‌های جدی از سوی ما علاوه بر صدمات و لطماتی که به ما وارد شده در لوای بحث حقوق بشر ما را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند که ما در صدد هستیم با تشکیل این فراکسیون تروریست بین‌المللی و دولتی را برای تمام دنیا بشناسانیم.

جوکار تصریح کرد: با تشکیل این فر اکسیون از حقوق قربانیان دفاع کرده و حتی اگر لازم باشد دادگاه‌هایی را با هماهنگی دستگاه قوه قضاییه برگزار خواهیم کرد تا دولت‌های حامی تروریسم را محکوم و برای آنها حکم صادر کنیم.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان