ترور مردم بی‌دفاع چهره واقعی منافقین را آشکار ساخت

Alhoseini

فرزند شهید ترور متوسل‌الحسینی گفت: ترور مردم بی‌دفاع و کاسبان‌ محلات ماهیت واقعی منافقین را آشکار و پرده از چهره خبیثشان برداشت.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) دهه 60 اوج فعالیت‌های تروریستی گروهک منافقین بود که در کنار شخصیت‌های بی‌نظیری هم چون شهید صدوقی، جمع کثیری از مردم بی‌گناه کوچه‌بازار نیز به خاک و خون کشیده شدند گروهکی که با حمایت‌های آشکار و پنهان دول غربی و به‌ویژه دولت‌های جنایتکار آمریکا همواره دست به جنایت‌های متعدد زده است.

به سراغ یکی از خانواده‌های شهدای ترور رفتیم و با آنان در خصوص اتفاقات آن دهه به گفتگو پرداختیم.

شهید محمدحسین متوسل‌الحسینی در شهریور سال 1360 درحالی‌که تنها 48 بهار از عمرش می‌گذشت در گرمابه حسینی فهادان یزد و در حال کسب روزی حلال به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

محمدرضا متوسل الحسینی فرزند شهید در خصوص اوضاع‌واحوال آن دهه چنین گفت: به‌طورکلی دهه شصت به دلیل اتفاقات خاص آن دروه برای کشور و انقلاب دهه خاصی به شمار می‌رود به‌ویژه اتفاقاتی نظیر مسائل مربوط به بنی‌صدر و منافقین و همچنین عملیات‌های تروریستی که به‌واسطه آن بسیاری از نیروهای انقلابی و کارآمد را هدف قرار داده بودند.

فرزند شهید افزود: ما در محله فهادان زندگی می‌کردیم و پدر ما در آن محله یک حمام داشت که منزل ما هم دقیقاً روبروی همین حمام بود. آن زمان در محله ما افرادی که ارتباطاتی با گروه منافقین داشتند تحرکاتی را مثل شعارنویسی، پخش بیانیه و دیوارنویسی صورت می‌دادند ازآنجاکه ازیک‌طرف خانواده ماقبل از انقلاب فعالیت‌های انقلابی علیه رژیم شاه داشت و در زیرزمین خانه ما چندین دستگاه ضبط‌صوت برای تکثیر نوارهای سخنرانی حضرت امام (ره) تعبیه‌شده بود و از طرف دیگر شهید، به‌واسطه شغل خود ارتباط زیادی با مردم محل داشته و مورد اعتماد آنان بود، خانواده‌ای شاخص در محل به‌حساب می‌آمدیم.

متوسل الحسینی ادامه داد: منافقین باهدف ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، در کنار ترور چهره‌های شاخص، مردم انقلابی را نیز مورد هدف قرار داده و دست به ترور این افراد می‌زدند.

وی ادامه داد: در آن به دلیل اینکه پدر با افرادی که آشکارا از منافقین جانب‌داری می‌کردند، بحث و صحبت می‌کرد و حداقل مقدور نظر آنان را نسبت به این گروهک تغییر می‌داد و همچنین از طرفداران سرسخت نظام و انقلاب نیز به شمار می‌رفت مورد بغض منافقین قرارگرفته و سرانجام به شهادت رسید.

فرزند شهید با اشاره به تهدیدات تلفنی خانواده از سوی منافقین در تشریح روز حادثه اظهار داشت: برنامه کاری پدر به این‌گونه بود که قبل از نماز صبح درب حمام را به روی مشتریان باز می‌کرد و ساعاتی پس از اقامه نماز صبح برای صرف صبحانه به منزل بازمی‌گشت تا جایی که خاطرم هست، صبح روز جمعه یا پنجشنبه بود که پسرخاله من سراسیمه وارد خانه شد و به من گفت پدرت در حمام بالباس خونی افتاده است، وقتی وارد حمام شدم دیدم مردم دور جنازه پدر جمع شدند و او نیز به‌مانند زمان‌های استراحت خود، در کف زمین دراز کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: بعدها که قاتل پدر دستگیر شد آن منافق اعتراف کرده بود که به حمام مراجعه کرده و از پدر درخواست صابون می‌کند و زمانی که پدر می‌روند صابون بیاوردند، از پشت با کارد موکت بری به ایشان حمله‌ور شده و بعد هم با شلیک به قفسه سینه ایشان را به شهادت می‌رساند.

متوسل الحسینی بابیان این مطلب که علی‌رغم تلاش دشمنان، شهادت شهدای ترور پایه های انقلاب را محکمتر کرد ابراز داشت: ترور مردم بی‌دفاع و کاسب‌کاران محلات ماهیت واقعی منافقین را آشکار و پرده از چهره خبیثشان برداشت و حتی این مسئله سبب شد تا برخی طرف دران منافقین هم‌دست از حمایت آنان بردارند.

متوسل الحسینی با ابراز تنفر و انزجار از منافقین یادآور شد: یقیناً همه مردم نسبت به این گروهک تنفر دارند چراکه اینان مصداق مبرهن خیانت به کشور بوده و تکلیف کسانی که در کنار دشمنان مردم ایستاده و اسلحه دست گرفته و به‌ناحق خون هم‌وطنان خود را ریخته مشخص است

فرزند شهید در پاسخ به برخی افراد هم که از این گروهک حمایت می‌کنند اظهار داشت: اختلاف‌سلیقه در مسائل سیاسی هر کشوری وجود داشته و طبیعی است، اما اینکه گروهی سلاح به دست بگیرد و مقابل مردم کشور خودش بایستد، حرف دیگری است و ربطی به اختلاف‌سلیقه ندارد.

وی اضافه کرد: کارنامه این گروهک روشن بوده و اصلاً جایی برای دفاع از خودشان نگذاشته‌اند. مگر می‌شود از گروهکی که اسلحه دست گرفته و از نوزاد شش‌ماهه تا کاسب محل را هدف کینه خود قرار داده دفاع کرد؟ شهید متوسل الحسین یک آدم معمولی بود، نه آدم سیاسی بود و نه فعالیت سیاسی می‌کرد؛ صرفاً چون مردم به او اعتماد داشتند و طرفدار نظام و انقلاب بود هدف کینه منافقین قرار گرفت لذا خیانت مبرهن این گروه هیچ جایی برای دفاع ندارد.

گفتنی است شهید محمدحسین متوسل الحسینی دارای 3 فرزند دختر و 2 پسر است که البته فرزند ششم وی در ایام شهادت سقط شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان