تروریسم، تهدیدی خطرناک برای امنیت بین‌المللی است‌

Ebrahimrezayi

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریسم تهدیدی خطرناک برای امنیت بین‌المللی است.

‌به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کانون هدف تروریسم مقابله با امنیت و صلح جهانی است و تروریست‌ها به دنبال برهم زدن امنیت عمومی جهان هستند.

وی پیشینه تروریسم را به قدمت جامعه بشری دانست و افزود: تروریسم متعلق به همه ادوار است و ترور بزرگان دینی و پیشوایان ما به دست حکام ستمگر بیانگر آن است که اسلام همواره بزرگترین قربانی تروریسم بوده است.

وی 17000 شهید ترور در طول عمر انقلاب اسلامی را نمونه‌ بارز دیگری از اقدام حکام ستمگر علیه اسلام و انقلاب دانست و افزود: حمله به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهدایی نظیر بهشتی، رجایی و باهنر و نیز شهدای هسته‌ای در سال‌های اخیر نمونه‌هایی از اعمال مذبوحانه علیه نظام اسلامی است که در قالب ترور انجام شده است. شهیدان رجائی و باهنر به دست شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت رسیدند و تلخی این روز در کام ملت ایران فراموش‌شدنی نیست.

این نماینده مجلس در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص مبارزه با تروریسم گفت: عزم و اراده دولت و ملت ایران بر این است که با تمام وجود با اندیشه و تفکر تروریستی مبارزه کند و این مسیر را با عزت و اقتدار طی می‌کند. جمهوری اسلامی ایران مقابله همه‌جانبه با تروریسم دولتی و غیردولتی که کانون آن‌ها آمریکا و اسرائیل است و با تکیه بر اقدامات تروریستی جنایاتی را در کشورهای فلسطین، یمن، بحرین، سوریه، لبنان و ... مرتکب می‌شوند، در دستور کار دارد و خود را همواره قربانی بزرگ تروریسم جهانی می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی بر این اصل نیز تاکید دارد که همه مجامع بین‌المللی باید به طور قاطع با تفکر و اندیشه تروریسم مبارزه کنند و سیاست و موضع کشورمان در این خصوص قاطع و روشن است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان