انعکاس وسیع اخبار فعالیتهای کانون هابیلیان

دیدار روز دوشنبه دبیر کل و اعضای هیئت مدیره کانون هابیلیان با آقایان عادل عبدالمهدی معاون رئیس جمهور عراق و محمد مجید الشیخ ، سفیر عراق در ایران ،بازتاب وسیعی در رسانه های گوناگون خبری داشت .

صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز خراسان ، خبر کامل این دیدار را گزارش نمود.

روزنامه های قدس ، خراسان ، اطلاعات ، شرق،همبستگی ،جام جم ،جوان ، رسالت ،زمان و تهران تایمز نیز خبر این دیدار را منعکس کردند.

سایتهای خبری بازتاب ،مهر، شریف نیوز، گویا نیوز، مهدیس ، ایران دیدبان و ایران اینترلینک گزارش دیدار دبیرکل کانون هابیلیان با معاون رئیس جمهور عراق را منتشر نمودند.

سایت خبرگزاری ایسنا ، خبر کاملی از این دیدار را با تیتر «منافقين را از عراق اخراج مي‌كنيم» مخابره کرد و گزارش داد که :

Abdolmahdy2 133302

عادل عبدالمهدي، معاون رييس جمهور عراق با اشاره به همكاري گروهك تروريستي منافقين با صدام اظهار داشت: مطمئن باشيد اين گروه در عراق نخواهد ماند، ما آنها را از عراق خارج مي‌كنيم و آن دسته از اعضاي اين گروه كه مجرم شناخته شوند را به دست عدالت خواهيم سپرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، معاون رييس جمهور عراق در ديدار با هيات مديره كانون هابيليان در مشهد، تاكيد كرد: ما قبل و بعد از سرنگوني رژيم ديكتاتوري صدام، مخالف حضور اين گروه در خاك عراق بوده‌ايم و همواره اين گروه تروريستي را جزئي از ارتش صدام به حساب مي‌آورديم.

وي افزود: اما برخي از گروه‌هاي مشكوك و دنباله‌روهاي صدام، نه فقط از اين گروه حمايت مي‌كنند، بلكه اميدوار هستند از آنها عليه جمهوري اسلامي استفاده كنند. اين گروه تروريستي نه فقط فرزندان ايران را بلكه فرزندان عراق را نيز به شهادت رسانده‌اند، چون اين گروه تروريستي جزيي از ارتش و دستگاه جاسوسي مخابرات صدام بوده است.

سيد جواد هاشمي‌نژاد، دبير كانون هابيليان نيز در اين ديدار ضمن تشريح فعاليت‌هاي اين كانون و بيان اهداف آن و بازگو كردن جنايات تروريستي گروهك منافقين در ايران، ياد آور شد: حضور دولتمردان عراق در ايران و برقراري رابطه دوستانه بين دو كشور، ما را اميدوار ساخته است كه پس از 25سال به جنايات اين گروه رسيدگي شود و بتوانيم خواسته‌هاي خود را پي‌گيري كنيم.

هاشمي‌نژاد خطاب به معاون رييس جمهور عراق افزود: كشور شما و ما از يوغ دو مستبد و ديكتاتور آزاد شده است و اميدواريم كه هر دو كشور از بليه تروريسم نيز نجات يابند.

وي گفت: وجود شخصيت‌هاي دلسوز و مبارزي همچون حضرت عالي در دولت عراق، اين اميد را به وجود آورده است كه مسائل حقوقي مربوط به اين پرونده را دنبال كنيم.

دبيركل كانون هابيليان تاكيد كرد: هم اكنون گروه تروريستي مشغول توطئه‌چيني عليه هر دو ملت ايران و عراق است و به خصوص در عراق در صدد ايجاد دردسر و تشنج براي ملت و دولت اين كشور مي‌باشد.

در ادامه اين جلسه محمد مجيد الشيخ، سفير عراق در ايران، ضمن اشاره به تجمع گروهي از خانواده‌هاي اعضاي منافقين در مقابل سفارت عراق در تهران گفت: آنها خواهان اجراي اقداماتي از جانب دولت عراق بودند كه فرزندانشان را به ايران بازگرداند.

وي افزود: حرف آنها اين بود كه فرزندانشان مايل به ماندن در اين گروهك نيستند و از دولت عراق مي‌خواستند تا با آنها صحبت كرده و مقدمات آمدن آنها به ايران را فراهم آورد.

سفير عراق در ايران با اشاره به سخنان معاون رئيس جمهور عراق، تاكيد كرد: اين گروه در عراق جايي نخواهد داشت و در اسرع وقت اخراج خواهند شد و كساني هم كه تمايل به بازگشت به ايران داشته باشند، راه آنها باز خواهد بود و مسلما مجرمين آنها محاكمه خواهند شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان