بيماري لاعلاج؛ بهانه سران منافقين براي اخاذي

Sheldon

استاد برجسته دانشگاه ايالتي کاليفرنيا گفت: يکي از شيوه هاي منافقين براي تامين بودجه، اخاذي از خانواده اعضا اين سازمان به بهانه بيماري لاعلاج فرزندان آنها است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان(خانواده شهداي ترور) پروفسور پل شلدون فوت در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه با تاکيد بر فريبکاري هاي منافقين ابراز داشت: منافقين براي تامين منابع مالي خود شيوه هاي پيچيده ی زیادی دارند که يکي از آنها اجبار اعضا براي تماس با خانواده ها و متقاعد کردن آنها براي ارسال کمک هاي مالي به بهانه بيماري لاعلاج فرزندانشان مثل تومور مغزی است.

وي با انتقاد از حمايت آمريکا از منافقين و سایرگروه هاي تروريستي ابراز داشت: بر خلاف شعارهاي موجود، آمریکا سالهاست که از گروههای تروریستی منطقه که خیلی از آنان را خود به وجود آورده حمایت می کند و اين قاعده در مورد حمايت آمريکا از گروه هاي تروريستي در ايران نيز صدق مي کند.

وي ادامه داد: حال تصور کنيد چه حالي به ما دست خواهد داد وقتي يک گروه تروريستي در آمريکا اتوبوس ها را آتش بزند و سر مردم را ببرد و ما نيز بدانيم که مثلا اين گروه از جانب کشوري خاص حمايت مي شود،بنابراين مردم ایران کاملاًَ حق دارند تا این حد از دولتمردان آمریکایی متنفر باشند.

وي ضمن اشاره به بهانه های رييس جمهور آمريکا برای حمله به عراق گفت: در سپتامبر 2002 جورج بوش در سازمان ملل دلایل اصلی دولت آمریکا برای حمله به عراق را سلاح هاي کشتار جمعي صدام و نیز حمایت وی ازگروه هاي تروريستي همانند منافقين و القاعده عنوان کرد، اما با مستقر شدن نظاميان آمريکا درعراق، نه تنها گروه های تروریستی از بین نرفتند بلکه آمریکا با این گروه ها وارد معامله شد و به حمایت از آنان پرداخت.

اين استاد برجسته دانشگاه ايالتي کاليفرنيا افزود: در حال حاضر آمريکا بزرگترین مانع بر سر راه اخراج منافقین به عنوان یک فرقه تروریستی از عراق است و قصد دارد از آنها به عنوان اهرم فشار درمقابل ايران استفاده کند.

شلدون فوت با اشاره به تعداد اندکي از نئومحافظه کاراني که در کنگره آمريکا از منافقين حمايت مي کنند تصريح کرد: اعتقاد اين افراد بر اين است که منافقين اهداف زيادي از جمله مسائل هسته اي ايران را افشا کرده اند اما شواهد زيادي وجود دارد که تمام اين اسناد و مدارک توسط «موساد» در اختيار منافقين قرار داده شده است.

وي گفت: يکي از اين نمايندگان به نام تام تانکردو حتي پس از خروج از کنگره هم از اين سازمان تروريستي حمايت مي کند و باب فيلنر – نماينده دموکرات کنگره – نيز از منافقين و جندالله حمايت هاي زيادي کرده است و اين درست همان مبارزه با تروريسمي است که دولتمردان آمريکايي شعار آن را سر مي دهند.


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان