بقای ضعیف منافقین به دلیل حمایت‌های آمریکاست

Tabatabainaeiniنایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به صراحت حامی مالی گروهک تروریستی منافقین هستند، افزود: بقای نزدیک به مرگ این گروهک، وابسته به کمک‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) سید‌حمید‌رضا طباطبایی نایینی در گفت‌وگو با خانه ملت، گفت: سابقه سه دهه‌ای موجودیت خیانت‌بار این گروهک تروریستی نشان می‌دهد که دلیل بقای آنان وابستگی شدید به معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و رژیم‌های فاسد مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به صراحت حامی مالی منافقین هستند، افزود: این کمک‌ها شامل حمایت‌های مالی، نظامی، آموزشی بوده که با گذشت زمان به صورت پناهندگی سیاسی به این نیروها تغییر پیدا کرده است و این اقدامات در حالی صورت می‌گرفت که نام گروهک منافقین در فهرست گروهک های تروریستی قرار داشت.

وی با یادآوری اقدام آمریکا و کانادا در خروج نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست گروه‌های تروریست، تصریح کرد: بقای ضعیف این گروهک وابسته به کمک‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

طباطبایی نائینی در تبیین دلایل حمایت کشورهای غربی سلطه‌گر از گروهک منافقین، تاکید کرد: این کشورها می‌خواهند به هر شکل ممکن از حیات نزدیک به مرگ منافقین، ضدایران استفاده کنند.

نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری اهداف و منافع شوم آمریکا ضد ایران، ادامه داد: آمریکا و کشورهای اروپایی انتظار دارند تا بتواند با حمایت از گروهک منافقین به خیال واهی خود ضربه‌ای را به ایران وارد کنند.

وی با بیان اینکه هر تشکیلاتی بدون اساس و پایه مردمی راه به جایی نمی‌برد، یادآور شد: گروهک منافقین، مزدورانی هستند که با حمایت‌های مالی کشورهای غربی ضد منافع ایران گام برمی‌دارند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نهم، با تاکید بر اینکه گروهک منافقین هیچ پایگاه مردمی ندارد، توضیح داد: این گروهک به طور کامل از بین رفته است و شعار چند نفر در  چند گوشه‌ دنیا به عنوان نماینده این گروهک دلیلی بر بقا نیست.

«نادیا کیورکوا» روزنامه‌نگار روسی در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) گفته است که بقای گروهک منافقین به خاطر نیاز آمریکا و کشورهای اروپایی به این گروهک است.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان