برگی دیگر از پرونده پروژه کشته سازی

سهراب اعرابی از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات است که رسانه‌های غربی همچنان از او و خانواده‌اش به عنوان یک ابزار تبلیغی ضد ایرانی بهره می‌گیرند و سران فتنه نیز بارها و به بهانه های مختلف ضمن دیدار با خانواده وی به حمایت از آنان پرداخته اند

Koshtesazy

اخیراً اطلاعات تازه ای در مورد حمایت خانواده سهراب اعرابی از منافقین و ارتباطات قبلی آنان با گروهک نفاق به دست آمده است.

 

سهراب اعرابی از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات است که رسانه‌های غربی همچنان از او و خانواده‌اش به عنوان یک ابزار تبلیغی ضد ایرانی بهره می‌گیرند و سران فتنه نیز بارها و به بهانه های مختلف ضمن دیدار با خانواده وی به حمایت از آنان پرداخته اند.

 

لازم به ذکر است مادر سهراب در گذشته هوادار گروهک تروریستی منافقین بوده و دایی او نیز اکنون دراردوگاه ضد ایرانی منافقین در اشرف مستقر است. دایی دیگر وی نیز در داخل کشور سابقه همکاری با این گروهک تروریستی را دارد. برادر سهراب هم اکنون یکی از عناصر مهم منافقین در ارتباط با داخل کشور می‌باشد، همچنین پسر عموی مادرش نیز طی ‌سالهای گذشته به جرم همکاری با گروهک نفاق دستگیر شده است.

 

در این میان منافقین نیز با برپایی مراسم سوگواری برای سهراب، متن وصیت نامه‌ وی را بار‌ها از تلویزیون‌ خود پخش نمودند و برای خانواده اش پیام تسلیت فرستادند.

 

البته بقایای رجوی که يد طولايي در کشته سازي يا به زبان خودشان همان "تصفيه تشکیلاتی" دارند و به تعبیر دقیق تر پیشکسوت در این امر به شمار می روند، همانگونه که پس از حذف فیزیکی خشونت بار اعضای منتقد به مشی سازمان از جمله مجید شریف واقفی، مرتضی صمدیه لباف و عبدالرسول مشکین فام، آن ها را شهدای اهداف خود خوانده و پس از کشتن، برایشان عزاداری ها بر پا کردند، اين بار نيز با استقبال از مرگ کساني همچون ندا آقا سلطان و يا سهراب اعرابی و يا خيلي کسان ديگر – که البته هنوز زنده اند اما منافقين براي پس از مرگ آنان نمايشهاي تبليغاتي مفصلي تدارک ديده اند- سعي دارند تا خاطرات جناياتي را که در طول حيات ننگين خود در حق ملت مرتکب شده اند به فراموشي سپرده و خود را حامي ملت و طرفدار دموکراسي معرفي کنند.

 

در جریان اغتشاشات پس از انتخابات سال 88 طیف عظیمی از گروهک ها و کانون های ضد نظام فعال بودند. از بهائیت و وهابیت تا ملی مذهبی ها و ضدانقلاب خارج نشین و بعضاً بازماندگان منافقین که از نظام کینه به دل داشتند، برنامه ریزی گسترده ای برای جذب و ساماندهی مستقیم و غیر مستقیم نیروهای جدید در بدنه اجتماعی جنبش سبز صورت داده بودند، اما در این میان خانواده های کسانی که در تضاد و مقابله با نظام از بین رفته یا مجازات شده بودند، پتانسیل بالایی برای فعالیت و جذب در این تشکیلات داشتند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان