برپایی نمایشگاه بصیرت درحسینیه فرهنگی قرآن و عترت مشهد مقدس

Ghoranetrat06به همت بنیاد هابیلیان نمایشگاه بصیرت به مدت یک هفته در حسینیه فرهنگی قرآن و عترت مشهد مقدس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) در این نمایشگاه بازدیدکنندگان با لایه‌های پنهان و آشکار نفاق قدیم و جدید آشنا شدند.

بر پایه این خبر روند آموزش‌های فرقه‌ای در این سازمان تروریستی،‌ فساد اخلاقی سران فرقه، خیانت‌های منافقین در دوران دفاع مقدس، جنایت‌های منافقین در شمال عراق و کشتار اکراد و ترور گسترده شیعیان جنوب عراق، هم پیمانی با تروریست‌‌های شناخته شده،‌ اسناد دریافت پول و سلاح از صدام برای تداوم خیانت‌ و جنایت، شیوه‌های مغز شویی منافقین، طلاق‌های اجباری (ایدئولوژیک!) که در طی آن تمام اعضای این فرقه به اجبار مسعود رجوی از همسران خود جدا شدند، جاسوسی هسته‌ای برای رژیم اسرائیل و آمریکا، عملیات‌های خمپاره زنی در داخل کشور و اهدای زنان فرقه به سران رژیم بعث عراق از جمله بخش‌های این نمایشگاه بود که با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شد.

جنایات منافقین در روز عاشورای سال 88، تور منافقین در محیط های دانشگاهی، کمیته حقوقی موسوی در چنگال منافقین، محفل مادران عزادار(مادران پارک لاله)، تشریح تاریخچه منافقین و جریان شناسی نفاق قدیم و تبیین نقش منافقین در حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری و نیز شباهت های میان نفاق قدیم و جدید از دیگر بخش‌های پرطرفدار این نمایشگاه بود.

Ghoranetrat01

از دیگر بخش های این نمایشگاه ارائه نقشه راه جنگ نرم مقام معظم رهبری؛ امام خامنه ای (مدظله العالی) بود.

شایان ذکر است در روز سوم نمایشگاه حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد مقدس و عضو مجلس خبرگان رهبری پس از بازدید از نمایشگاه  در جمع کثیری از فعالان فرهنگی خراسان رضوی نسبت به بروز و ظهور ماهیت فتنه‌های جدید هشدار داد و گفت: مطالبه رهبر انقلاب اسلامی در حال حاضر وحدت کلمه است.

Ghoranetrat02

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امیر‌المومنین(ع) در خطبه‌های خود فتنه را درنده‌ای توصیف می‌کند که در جامعه علاوه بر زاد و ولد، لانه و پوشش خود را برای جذب طعمه مبدل می‌کند.

حضرت آیت الله علم‌الهدی اظهار کرد: فتنه سبز شکست خورد اما آنها با زاد ولد و تغییر نشان و تابلو خود در سطح جامعه به دنبال جذب طعمه و فرصت‌طلبی هستند.

Ghoranetrat08

امام جمعه محترم مشهد با تاکید براینکه باید پیگیر مطالبات رهبری باشیم اذعان کرد: امروز در شرایطی هستیم که رهبری مطالبات خود را بیان می‌کند و عده‌ای که در مقام پاسخگویی و مجری مطالبات ایشان هستند از انجام تکلیف سرباز می‌زنند.

وی ادامه داد: باید خط حرکتی ما خط مطالبات رهبری باشد؛ ملت ایران همه‌چیز خود را در راه انقلاب فدا کرده است، سرباخته، جان باخته، خون باخته و با تمام قوا پیگیر خواسته‌های مقام معظم رهبری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنانش گفت: اگر مطالبات رهبری نصب‌العین ما باشد هیچ‌گاه راه را بیراهه نمی‌رویم؛ در عرصه عملیات سیاسی باید در مسیری گام برداریم که رهبری ترسیم کرده‌اند.

Ghoranetrat05

درنمایشگاه مذکور، هم زمان ده‌ها عنوان کتاب در مورد مشی منافقین در معرض دید عموم قرار گرفت، ضمن اینکه نرم افزارهای تولید شده در واحد تحقیق و پژوهش بنیاد هابیلیان(قابیلیان،‌ ایران قربانی تروریسم، سند نفاق، تزویر و تحجر، منافقین و قاچاق انسان، در امتداد تاریکی، رایه النفاق، ارمغان چته ها، مستند سازمان مجاهدین خلق و روابط ایران و آمریکا، m k o ، طاعون الاسود، آزمون بصیرت،‌ گرگ‌ها،‌ فریاد فضیلت، جوانمرد فاضل،  مستند پایانی بر پایان) با استقبال گسترده مواجه شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان