ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد

Rohanimoqim Italia

رئیس‌جمهور گفت: همه جهانیان به ویژه قدرت‌ها اذعان می کنند که حل مسائل منطقه بدون ایران ممکن نیست و جمهوری اسلامی ایران کشوری تاثیرگذار در مناسبات جهانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به ایتالیا، در جمع پرشور تعداد زیادی از هموطنان ایرانی مقیم ایتالیا، گفت: تحریم مشکل بزرگی پیش روی توسعه سریع کشور بود که ابعاد مختلف حقوقی، سیاسی، فنی و اقتصادی آن را بیش از پیش پیچیده کرده بود؛ اما توانستیم با قدرت منطق آن را برطرف کنیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ملت ایران از جایگاه تاثیرگذاری در افکار عمومی جهان برخوردار بوده و امروز این جایگاه هر چه بیشتر تقویت شده است و همه جهانیان اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران کشور تاثیرگذاری در مناسبات جهانی است.

روحانی با تاکید بر اینکه ایران در خط مقدم مبارزه با خشونت و تروریسم قرار دارد، گفت: اگر ایران حضور فعالی در صحنه مقابله با تروریست‌ها نداشت؛ چه بسا امروز جهانیان به جای گروهک‌های تروریستی، با دولت‌های تروریستی در منطقه مواجه بودند و این خطر بسیار بزرگی برای دنیا بود.

وی تصریح کرد: امکان ندارد مسائل منطقه بدون حضور و نقش آفرینی ایران حل و فصل شود و این موضوعی است که امروز همه قدرت‌های بزرگ جهانی به آن اعتراف دارند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان