ایران در خط اول مبارزه با تکفیر قرار دارد

Makarem

حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: امروز ریشه تکفیری ها، خشونت ها، آدم کشی ها و داعش و غیر داعش در عربستان سعودی بوده و جای تردید نیست که ریشه اصلی این اتفاقات در این کشور است و بر اساس تعلیمات محمد بن عبدالوهاب این کارها را انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی، در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) اظهار داشتند: «روزي فرا مي‌رسد كه مردم امر به معروف و نهي از منكر را ترك مي‌كنند، زماني نيز مي‌رسد كه مردم به جاي اينكه امر به معروف و نهي از منكر كنند، نهي از معروف و امر به منكر مي‌كنند».

ایشان ادامه دادند: امروز مصداق این روایت رسول اعظم(ص) است؛ چراکه ریشه تکفیری ها، خشونت ها، آدم کشی ها و داعش و غیر داعش در عربستان سعودی بوده و جای تردید نیست که ریشه اصلی این اتفاقات در این کشور است و بر اساس تعلیمات محمد بن عبدالوهاب این کارها را انجام می دهند.

این مرجع تقلید ادامه دادند: حال که این گروه ها و افراد در این کشور پرورش یافته اند، عربستان گروهی را به عنوان مبارزه با تروریسم تشکیل داده است؛ در حالی که باید با خود مبارزه کند.

آمریکا مدافع عربستان  و داعش است

حضرت آیت الله مکارم شیرازی ابراز داشتند: امروز آمریکا مدافع عربستان بوده و داعش را با خرید نفت و تحویل اسلحه تقویت می کند؛ اما در مقابل ایران را طرفدار تروریسم معرفی می کنند.

این مفسر قرآن کریم خاطرنشان ساختند: امروز ایران در خط اول مبارزه با تروریسم در سوریه و عراق است و هیچ گروهی همانند ما با تروریسم و خشونت مبارزه نمی کند؛ اما این کشورها به ما توصیه قطع همکاری با تروریسم می کنند.

این استاد برجسته حوزه تصریح کردند: امروز کسانی که در خانه خود ترور و آدم کشی را پرورش داده اند، مخالف تروریسم شده و در مقابل مخالفان واقعی آن را موافق می دانند.

معظم له تأکید کردند: عقیده بنده این است که آمریکا و عربستان سعودی از دروغ های خود به دنیا کم کنند؛ البته دنیا نیز متوجه شده است که سرچشمه تمام تکفیر، قتل و خونریزی، عربستان سعودی است و وهابیت در آن نقش مستقیم دارد.

جنایت کنندگان، پرورش یافتگان دانشگاه های دینی عربستان هستند

ایشان بیان داشتند: امروز اشخاصی که در اروپا این جنایات را انجام می دهند، پرورش یافتگان دانشگاه های دینی عربستان سعودی هستند و کانون تمام این تروریست پروری ها در عربستان سعودی است؛ اما دولتمردان آن انکار می کنند.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: باید بر روی این مسائل کار شود و اسناد و مدارک این تروریست پروری ها در اختیار مردم دنیا قرار داده شود تا بدانند از کجا ضربه می خورند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی ابراز داشتند: اخیرا مطبوعات مهم غربی نیز نوشته اند که ریشه اصلی تروریسم عربستان و آیین وهابیت است؛ ولی دولتمردان عربستان با دروغ های خود به دنبال باطل کردن حق و حق کردن باطل می باشند.

*صدور تروریسم یکی از فعالیت های عربستان است

این مفسر قرآن کریم خاطرنشان ساختند: یکی از فعالیت های عربستان، صدور تروریسم بوده و این مسائل در حال روشن شدن است.

این استاد برجسته حوزه تصریح کردند: تا به امروز یک شیعه و ایرانی کمربند انفجاری به خود نبسته است؛ همه این کارها از سوی وهابیت و تحت تأثیران آنان انجام می شود.

معظم له در بخش دیگر از سخنان خود به روایتی از رسول گرامی اسلام(ص) اشاره کردند و گفتند: رسول اعظم(ص) فرمودند: «آیه المنافق ثلاثٌ إذا حدیث كذب و إذا وعد أخلف و إذا ائتمن خان/  نشانه منافق سه چیز است: دروغگویی، پیمان شكنی و خیانت در امانت».

ایشان با اشاره به تعریف نفاق، اظهار داشتند: دورویی، دوگانگی شخصیت و دوگانگی ظاهر و باطن تعریف نفاق است و انسان دروغگو، ظاهر و باطنی متفاوت دارد؛ پس مصداق منافق می شود.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: اگر این سه اصل در روایت رعایت شود؛ به این معنا که شخصی دروغ نگوید و پیمان شکنی و خیانت در امانت نکند، جامعه سالم می ماند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان ساختند: سعادت در زندگی فردی و اجتماعی انسان مرهون پرهیز از این سه شاخه نفاق است.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان