ایران تا ریشه‌کنی تروریسم، از سوریه حمایت می‌کند

Shamkhanisoorie

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر ادامه حمایت ایران از سوریه تا ریشه‌کنی تروریسم گفت: سوریه میدان مقابله با فتنه‌ای خطرناک است که در صورت سرکوب نشدن، ریشه‌هایش در جهان گسترش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از مهر، «سپهبد فهد جاسم الفریج» که برای شرکت در اجلاس سه جانبه وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه به تهران سفر کرده است با نماینده ولی فقیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

شمخانی در این دیدار با تبریک موفقیت های مستمر ارتش و نیروهای مردمی سوریه در پاکسازی بخش قابل توجهی از مناطق مختلف این کشور از لوث وجود عناصر تروریست گفت: پنج سال مقابله موثر دولت و مردم سوریه با تروریسم تکفیری جلوه های کم نظیری از اراده یک ملت را برای دفاع از سرزمین و استقلالشان به نمایش گذارده است.

وی با تاکید بر ادامه حمایت کشورمان از سوریه تا ریشه کنی تروریسم هشدار داد: سوریه اکنون میدان مقابله با فتنه ای بسیار خطرناک است که در صورت سرکوب نشدن، ریشه هایش را در جهان گسترش خواهد داد.

مقام عالی هماهنگ کننده اقدامات سیاسی، نظامی و امنیتی ایران با روسیه و سوریه با ابراز خرسندی از دستاوردهای نشست وزرای دفاع ایران، سوریه و روسیه در تهران افزود: همزمان با افزایش هماهنگی های نظامی برای مقابله با تروریسم تکفیری، فعال سازی بیش از پیش ظرفیت های سیاسی برای دستیابی به راهکاری فراگیر به منظور توقف جنگ و خونریزی نیز از جانب سه کشور پیگیری می شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی نگاه سیاسی و غیرسازنده امریکا و هم پیمانمان غربی و منطقه ای اش به بحران سوریه را در افزایش تنش های سیاسی و نظامی تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: پشتیبانی از گروه‌های تروریستی و همزمان، ارایه راهکارهای سیاسی برای حل بحران، تناقضات آشکاری است که صداقت این کشورها را زیر سوال برده است.

وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه نیز در این دیدار با قدردانی از رهبری، دولت و مردم ایران بابت حمایت همه جانبه ازکشورش در مبارزه با تروریسم تاکید کرد: دولت و ملت سوریه با عزمی خلل ناپذیر مسیر مبارزه بی امان تا پاکسازی کامل این کشور از لوث وجود تروریست های جنایتکار را ادامه خواهند داد.

سپهبد فهد جاسم الفریج اجلاس سه جانبه وزرای دفاع ایران، سوریه و روسیه را بسیار موفق و تعیین کننده دانست و افزود : روند هماهنگی نزدیک میان سه کشور در سطوح مختلف در چارچوب برنامه های جدید همکاری ادامه خواهد یافت.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان