ایران انفجارهای تروریستی اخیر در فرانسه و اندونزی را محکوم کرد

 Bahramghasemy

سخنگوی وزارت امور خارجه سه انفجار تروریستی در سه کلیسای شهر سورابایای اندونزی که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن شد، را محکوم و با دولت، ملت و به ویژه خانواده قربانیان این حادثه سبعانه تروریستی ابراز همدردی کرد. وی همچنین حمله تروریستی به شهروندان فرانسوی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خاوادۀ شهدای ترور کشور) بهرام قاسمی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به شهروندان فرانسوی، گفت: کشورهای جهان تحت تاثیر شعارهای جدید و دروغین، مبلغّین و مروّجین اصلی افراط گرایی و تروریسم تکفیری قرار نگیرند.

قاسمی ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه تروریستی گفت: پذیرفتن مسئولیت این اقدام سبعانه از سوی گروه تروریستی داعش نشان دهنده میل سیری ناپذیر و بی رحمانه این گروه تروریستی به مطرح کردن نام خود و تلاش برای بقا در پی شکست های پی در پی در منطقه، به بهای گرفتن جان انسان های بی گناه در هر نقطه از جهان، ازخاورمیانه تا اروپا، است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادامه داد: آنانی که از دهه ها و سال های پیشین همواره مبتکر شکل دهی مبانی فکری و منشا کمک های مالی و تسلیحاتی این گروه تروریستی و دیگر گروه های مشابه بوده و هستند، شریک و مسئول تمامی این فجایع انسانی در هر گوشه ای از جهان که باشد، تلقی خواهند شد.

وی افزود: کشورهای جهان نباید تحت تاثیر شعار های جدید ودروغین برخی از حامیان و مروجان اندیشه های افراطی - تکفیری اینگونه گروه های تروریستی قرار گرفته و در پوشش تجارت و فروش سلاح، در رفتاری دو گانه، اجازه ندهند آنها در ظواهری جدید و فریبنده همچنان به سیاست ها و اندیشه های بی ثبات کننده خود ادامه دهند.

وی گفت: بی تردید همان گونه که همگان آگاهند این نوع تروریسم و افراط گرایی مرز، سرزمین، کشور و مذهب نمی شناسد و جهان یک صدا باید با این بلیّه قرن به مبارزه ای بی امان و همه جانبه برخیزد.

بهرام قاسمی در محکومیت حملات تروریستی در اندونزی نیز گفت: اقدامات بی‌رحمانه تروریستی در هر نقطه از جهان و به هر بهانه و توسط هر فرد و یا گروهی که انجام شود، محکوم است و تنها راه مقابله با اینگونه حوادث ناگوار و ضدبشری را اراده، اتحاد و مقابله کشورها در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی میان کشورها برای ریشه‌یابی و شناخت دقیق کانون اصلی ترویج آن و مقابله جدی و قاطعانه با این پدیده هولناک جهانی و بدون داشتن استانداردهای دوگانه می‌دانیم.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان