تعرض منافقین به سخنگوی وزارت خارجه درمقابل سازمان ملل و چشمان پلیس آمریکا!

تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین در مقابل سازمان ملل و چشمان پلیس آمریکا به رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اهانت کردند.

Mehmanparastramin

به گزارش خبرنگار ایرنا از نیویورک ظهر چهارشنبه به وقت محلی بعد از سخنرانی رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل هنگامی که رامین مهمانپرست به همراه تعدادی از هیات نمایندگی ایران در مسیر حرکت به سمت محل اقامت بودند، از سوی تعدادی از عناصر گروهک تروریستی منافقین مورد اهانت و هتاکی قرار گرفتند.

این اقدام گروهک تروریستی منافقین در مقابل سازمان ملل و در حضور پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا صورت گرفت. این در حالی است که کشور آمریکا به عنوان میزبان سازمان ملل موظف به حفاظت و امنیت هیات های دیپلماتیکی است که به سازمان ملل سفر می کنند.

براساس قوانین آمریکا، زمانی که شخص و یا افراد علیه شخص دیگری اقدام به برخورد فیزیکی کنند، به سرعت بازداشت می شوند اما متاسفانه پلیس آمریکا در این حادثه اقدامات قانونی را به عمل نیاورد و ترجیح داد فقط نظاره گر باشد.

براساس اعلام رسانه های آمریکایی، دولت این کشور قصد دارد از ابتدای اکتبر سال جاری اعضای تروریستی منافقین را از فهرست گروهای تروریستی خارج کند.

اعضای گروهک تروریستی منافقین نیز با سواستفاده ازاین فرصت جسارت پیدا کرده و اهانت به دیپلمات های ایرانی را تشدید کرده اند.

این نخستین اقدام منافقین پس از تصمیم سیاسی دولت آمریکا برای خروج نام این گروهک تروریستی از فهرست گروههای تروریستی وزارت خارجه این کشور می باشد.

گفتنی است مسوولیت این گونه اقدامات غیرقانونی برعهده دولت آمریکا به عنوان کشور میزبان سازمان ملل است.

بلافاصله فیلم این اهانت بر روی سایت های اینترنتی وابسته به این گروهک از جمله یوتیوب قرار گرفت.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان