افشاگری تکان دهنده اینترسپت درباره تروریسم رسانه‌ای منافقین

MEK Fake Writer FINAL Red 2 1557951981

رسانۀ آمریکایی اینترسپت در گزارشی مفصل موضوع به‌کارگیری اسامی جعلی و هویت‌های ساختگی توسط گروهک تروریستی منافقین برای انتشار مطالب در رسانه‌های تندروی غربی و اثرگذاری بر افکار سیاستمداران این کشورها را بررسی کرده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور)، یکی از هویت‌های ساختگی گروهک تروریستی منافقین شخصیتی به نام حشمت علوی است که مطالب متعددی با این نام در رسانه‌های دست راستی و تندروی غربی و عربی از جمله فوربز، هیل، دیلی کالر، فدرالیست، العربیه انگلیسی و ... علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده است.

نویسنده گزارش در بخشی از این مطلب می‌نویسد: «دونالد ترامپ در سال 2018 به‌دنبال نابودی برجام بود و به همین منظور به دنبال راهی برای جلب حمایت رسانه‌ها می‌گشت. کاخ سفید در همان ایام ادعا کرده بود که برجام این امکان را برای ایران فراهم کرده است تا بودجه نظامی خود را افزایش دهد. در پی این ادعا دو خبرنگار واشنگتن پست به نام‌های سالوادور ریتزو و مگ کلی درخواست سند و منبعی برای این ادعا کرده بودند که کاخ سفید در پاسخ، آن‌ها را به  مقاله‌ای به قلم نویسنده‌ای به نام حشمت علوی در نشریه فوربس ارجاع می‌دهد. در حقیقت کاخ سفید برای توجیه تصمیم خود برای نابودی برجام از مقاله علوی استفاده کرده است!»

این مطلب در ادامه می‌افزاید: «البته در این بین مشکلی وجود دارد و آن عبارتست از این‌که ظاهراً حشمت علوی وجود خارجی ندارد! خلق شخصیت حشمت علوی، عملیاتی روانی و تبلیغاتی است که توسط سازمان مجاهدین خلق ایران [گروهک تروریستی منافقین] انجام شده است.»

در ادامۀ این گزارش به اظهارات یکی از جداشدگان منافقین اشاره شده که وی نیز تائید می‌کند حشمت علوی وجود خارجی ندارد و تیمی از اعضای شاخۀ سیاسی منافقین در آلبانی به این نام مطالبی را منتشر می‌کنند. همچنین در این مطلب به صحبت‌های یکی از کارشناسان امور منافقین به نام سارا زهیری اشاره شده که به گفتۀ خودش منابعی در میان مقامات امنیت سایبری ایران دارد و معتقد است حشمت علوی در داخل ایران به عنوان یک اکانت دسته جمعی که توسط تیمی از اعضای منافقین هدایت می‌شود، شناخته می‌شود.

اینترسپت در بخش دیگری از این مطلب به تمرکز گروهک منافقین بر مخاطبین انگلیسی زبان به ویژه در آمریکا، کانادا و انگلیس طی یک دهۀ گذشته اشاره می‌کند و همچنین تأکید می‌کند سیاست خارجی این کشورها در دستیابی منافقین به اهداف خود دربارۀ جمهوری اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار است.

اینترسپت در ادامه به تماس با سردبیران رسانه‌هایی اشاره می‌کند که حشمت علوی در آن‌ها مطلب نوشته است و عنوان می‌کند هیچ‌یک از این سردبیران تاکنون با حشمت علوی صحبت یا ملاقاتی نداشته‌اند و وی دستمزدی برای یادداشت‌هایش در این رسانه‌ها دریافت نکرده است.

در بخش دیگری از این گزارش اشاره شده است سایت دیپلمات که در زمینه سیاست خارجی آمریکا مطالبی را منتشر می‌کند عنوان کرده است که در سال 2017 ده‌ها مطلب از سوی حشمت علوی دریافت کرده و تنها تعداد کمی از آن‌ها را منتشر کرده است. دیپلمات مدتی بعد انتشار مطالب حشمت علوی را به دلیل عدم تطابق با استانداردهای انتشار خود متوقف کرده است. دیلی کالر نیز به اینترسپت گفته است به دلیل مشکلات کیفی مطالب حشمت علوی، انتشار آن‌ها را متوقف کرده است. یکی از سخنگویان فوربس نیز که بیشترین مطلب را از حشمت علوی منتشر کرده، به اینترسپت گفته است این رسانه ارتباط خود را با حشمت علوی از اوایل سال 2018 به دلیل عدم احراز نبود تداخل منافع قطع کرده است.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان