70 درصد از اعضای منافقین با فریب و اجبار در این سازمان نگهداری می‌شوند

در گزارش موسسه ملی تحقیقات دفاعی آمریکا فاش شد؛

Osara02

70 درصد از اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق با شیوه‌های فریب کارانه یا با الزام و اجبار در این سازمان نگهداری می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) در گزارش موسسه تحقیقات دفاعی آمریکا، وابسته به وزارت دفاع این کشور، آمده است: در سال 1987 حدود 7 هزار نفر از اعضای این سازمان تروریستی در عراق بودند که 80 درصد نفرات این گروه را تشکیل می‌دادند و علاوه بر آن رهبران این سازمان از برخی روش‌های فریب‌کارانه دیگری نیز برای عضو گیری استفاده می‌کردند.

در ادامه این گزارش آمده است: سران این سازمان با فریب اسیران جنگ ایران و عراق که در زندان‌های عراق به سر می‌بردند از آنها می‌خواستند به این گروه بپیوندند تا به این وسیله به ایران برگردند، با این شرط که نیروها و اعضای احتمالی این سازمان در ایران را جذب کنند.

از دیگر روش‌های عضو گیری این سازمان،‌ قاچاق خانواده‌‌های اعضاء این فرقه به عراق و به بهانه دیدار نزدیکانشان در اردوگاه اشرف است اما پس از حضور خانواده‌ها در این اردوگاه، از بازگشت آنها به ایران ممانعت به عمل می‌آمد.

برخی دیگر از اعضای این گروه تروریستی قربانیان قاچاق انسان هستند که پول پرداخت می‌کنند تا بطور قاچاق از ایران خارج شوند اما منافقین با فریب دادن، آنها را به عراق می‌آورند و از دسته دیگر فریب خوردگان، می‌توان به ایرانی‌های خارج از ایران اشاره کرد که پناهندگان اقتصادی،‌صاحبان بنگاه‌ها و موسسه‌های خیریه و اعضای خانواده‌های سازمان مجاهدین خلق درایران از آن جمله‌اند که همواره هدف سوء استفاده‌های سران منافقین هستند.

طبق بررسی‌های انجام شده در این گزارش، تنها 5 درصد از اعضای این سازمان ترویستی قبل از انقلاب عضو این سازمان بوده‌اند و 25 درصد نیز در زمان انقلاب به عضویت این فرقه درآمده‌اند و علاوه بر آن 25 درصد از مجموع آنها را اسیران

جنگی تشکیل می‌دهد و 45 درصد مابقی نیز پس از استقرار این سازمان در عراق در سال 1988 و با همان روش‌های فریبکارانه‌ای که برشمرده شد جذب این گروهک تروریستی شده‌اند.

در بررسی نحوه اغفال فریب خوردگان این فرقه، در موسسه تحقیقات دفاعی آمریکا آمده است: بسیاری از اعضای فعلی نه از طریق وعده مبارزه با جمهوری اسلامی، بلکه با وعده اشتغال، حقوق مشخص برای وظایفی مثل ترجمه یا کمک و تسریع در روند پناهندگی سیاسی و نیز مسائل بهداشتی و پزشکی و حتی ازدواج فریب خورده‌اند.

این گزارش تسریع می‌کند که همه افراد یاد شده به شکل غیر قانونی به عراق برده شده و مدارک هویتی آنها ضبط شده و این خود یکی از دلایلی است که نشان می‌دهد تمام افراد جذب شده در این سازمان از سال 1986 تاکنون دواطلب واقعی برای حضور در این سازمان نبوده‌اند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان