ایران ، منادی عدالت جهانی

Ajad Articleجمهوری اسلامی ایران ، اکنون در فراز باشکوهی از تاریخ خود به سر می برد ، فرازی که در مقایسه با حماسه های ملی و میهنی ، بارها و بارها ، شکوهمندتر و پرغرورتر است .

ملی شدن صنعت نفت ، دفاع از امتیاز ِ ثروت خدادادی به مردم ایران بود که سالها توسط استعمارگران به یغما می رفت و مردم ما بهره ای از آن نمی بردند .

اما ، اکنون ، در عرصه دفاع از حق ایران برای استفاده از انرژی هسته ای ، جمهوری اسلامی ، از حق اساسی تمامی کشورهای مستضعف نگه داشته شده حمایت می کند.و این شکوهی است جهانی که برتارک ایران اسلامی می درخشد.

هیچ تردیدی نیست که خدعه های تبلیغاتی استکبار جهانی برای محروم نگه داشتن مردم ایران از حق طبیعی و مسلم خود می باشد، که در صورت موفقیت ، هموار کننده زیر پا گذاشتن حقوق اساسی تمامی ملتهای جهان توسط چند قدرت استعمارگر می باشد.

دردفاع مقدس ، مردم ایران با خلق حماسه ها و پایمردی ها و در حالی که جهان استکباری یکسره در مقابل ایران صف کشیده بود، اجازه ندادند تا ذره ای از خاک ایران به یغما برود و با دادن هزاران شهید از دین و خاک و ناموس ایران زمین دفاع نمودند.

اما در این حماسه ،صدای حق طلبی مردم ایران در این جهان تیره و تار از ظلم غارتگران و مستکبرین ، برای به رسیمت شناخته شدن حقوق تمامی ملتهای جهان طنین انداز گردیده است.

چرا باید علیرغم قوانین مصرح آژانس بین المللی انرژی اتمی برای جلوگیری و انباشت سلاحهای اتمی و کشتار جمعی ، اسرائیل ، با حمایت قدرتهای استکباری ، قادر باشد زرادخانه های هسته ای داشته باشد ولی دیگران از حق مسلم استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای محروم بمانند ؟

چرا کشورهای صاحب سلاحهای اتمی ، پیشقدم امحاء آنها نمی شوند و سایر کشورها و بخصوص جمهوری اسلامی ایران را متهم به امکان استفاده نظامی از این انرژی می کنند ؟

چرا تروریسم دولتی اسرائیل نادیده گرفته می شود و هم زمان ملت مظلوم فلسطین به تروریسم متهم می شوند؟

چرا سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی بر اثر یکجانبه گرایی و سلطه قدرتها ، تبدیل به ابزاری برای حق کشی و زیر پاگذاشتن حقوق اکثریت کشورها و مردم جهان شده اند ؟

این سئوالات و صدها سئوال دیگر ، ظلم و بی عدالتی در جهان امروز ،که نتیجه قدرت طلبی چند کشور معدود و زور گو است را نشان می دهد ، همان سئوالاتی که مردم ایران همواره در برابر وجدانهای جهانیان قرار می دهند و باعث برهم خوردن معادلات زورگویان مستکبر می شوند و از این رو است که می بینیم ، صفی متحد از دشمنان در برابر ایران قد علم کرده و قصد دارند تا به هر نحو ممکن میهن عزیزمان را از حقوق مسلمش بازدارند.

در این میان ،گروهکهایی که روزی باصطلاح داعیه مبارزه ضد امپریالیستی داشته و شعار مبارزه با آمریکا و حمایت از خلقها و زحمتکشان را سر میدادند ، اکنون برای حفظ منافع خود ، به خوش رقی و معلق و وارو زدن برای کشورهای غربی و استکباری پرداخته اند.

آری ، آنان این گونه ماهیت ضد مردمی و ضد میهنی خود را نشان می دهند.و در صف اشغالگران فلسطین و عراق و غارتگران خاورمیانه و آفریقا و ستمکاران در حق ملت ها قرار می گیرند.

بیهوده نیست که بازماندگان حکومت وطن فروش پهلوی و دار و دسته منافقین وابسته به صدام ضد ایرانی و متجاوز به خاک کشور عزیزمان ، یک صدا شده و در نیویورک به تظاهرات پرداخته و خواهان زیر پاگذاردن حق مردم ایران می شوند ، چرا که تمامی آنها در یک چیز مشترک می باشند و آن وطن فروشی و خیانت به میهن و مردم است.

کسانی که در طول سالهای حکومت پهلوی ها ، جز برباد دادن منافع این مردم ، هیچ کار دیگری نتوانستند انجام دهند و جز چاپلوسی و پای بوسی مستکبرانی که ثروت این مردم را به یغما می بردند ، استعداد دیگری نداشتند ، اکنون می بایستی که در برابر حق خواهی و عدالت طلبی مردم ایران صف بکشند.

منافقینی که سربازان ایرانی را قلع و قمع می کردند تا راه را برای متجاوزان بعثی باز کنند و سر در آخور سرویس های جاسوسی و آدمکش داشته اند ، راه دیگری جز ایستادگی در برابر خواست مردم ایران ندارند و تنها از این مسیر است که می توانند دستمزد خود را دریافت کنند.

به لطف و عنایت الهی و با تکیه بر اراده مردم ، ایران خواهد توانست به حقوق مسلم خود برسد و فن آوری که دانشمندان ایرانی به آن دست یافته اند را به تولید رسانده و مردم را از آن بهره مند گرداند و این استعمارگران و زیاده خواهان و مزدوران آنها هستند که در برابر مردم ایران عقب نشینی خواهند کرد ، چرا که تمام ظالمین سرنوشتی بهتر از صدام نخواهند داشت.


دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29