ارتباط حلقه نزدیکان ترامپ با منافقین

Rajavi Giuliani Lieberman

روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی با پرده برداری از ارتباط حلقه نزدیک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با گروهک تروریستی منافقین، نوشت: در نشستی که این گروه اوایل هفته برگزار کرد، رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ نیز حضور داشت.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، روزنامه گاردین در این گزارش خاطر نشان می‌کند که جو لیبرمن سناتور سابق دمکرات، و متیو آفورد نماینده محافظه کار مجلس انگلیس هم جزء شرکت کنندگان در این نشست بودند.

جولیانی از گروهک تروریست منافقین به عنوان دولت در تبعید یاد و پیشنهاد کرد بعد از تغییر رژیم در ایران، این گروه جایگزین دولت کنونی ایران شود.

به گزارش گاردین، وی گفت: اطمینان بخش است که اگر تلاش ها برای سرنگون کردن رژیم ایران زودتر صورت گیرد، ما نه تنها جان افراد را نجات خواهیم داد، بلکه خواهیم توانست روند انتقال (قدرت) در ایران را به یک گروه بسیار مسئولیت پذیر واگذار کنیم.

گروهک منافقین مسئول ترور هزاران نفر از مقامات و غیرنظامیان ایرانی از اوایل انقلاب تاکنون بوده است. این گروه در جنگ هشت ساله صدام علیه ایران، متحد دیکتاتور مخلوع عراق بود.

گاردین نیز در بخشی از گزارش خود می نویسد: بسیاری از افرادی که در سال های اخیر از گروه مجاهدین خلق گریخته اند، آن را گروهکی اسرار آمیز خوانده اند که حمایت چندانی در داخل ایران ندارد.

به نوشته این روزنامه، جولیانی، مانند جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ، سالیان متمادی در برنامه های این گروه شرکت کرده اند.

آمریکا این گروه را در سال 2012 از فهرست گروه های تروریستی خود خارج کرد و دولت اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، کمک کرد بعد از اخراج منافقین از عراق، آنها در تیرانا پایتخت آلبانی مستقر شوند. این گروهک هم اکنون یک مجتمع بزرگ نزدیک تیرانا ساخته است.

 از آموزش ایدئولوژیک تا تفتیش احساسات جنسی

گاردین ماه گذشته با بیش از ده عضو منافقین که در دو سال گذشته از این گروهک جدا شده اند، در تیرانا مصاحبه کرد. این افراد بدون داشتن گذرنامه و مدارک دیگر، در حالت بلاتکلیفی به سر می برند که نه قادرند کار کنند و نه اینکه آلبانی را ترک کنند. تصویری که آنها از زندگی در این کمپ ارائه می کنند، شبیه فضای فرقه مآبانه است که در آن داشتن تلفن همراه و تماس با اقوامشان ممنوع است. مردان و زنان از هرگونه تعامل منع شده و این که آنها مدت زمان زیادی را در فضای مجازی و در حمایت از مجاهدین، وقت صرف می کنند.

به نوشته گاردین، هر غروب مردان باید در دسته های کوچک با فرمانده شان می نشستند تا آموزش ایدئوژیک ببینند و یا این که اعتراف کنند آیا در آن روز هیچ گونه تفکر جنسی دارند یا خیر.

حسن حیرانی که گاردین از وی به عنوان یکی از فراریان گروهک منافقین یاد می کند، گفت: مثلا باید می گفتیم آیا خانمی را در تلویزیون دیدیم و تحریک شدیم، یا اینکه آیا امروز صبح خودارضایی کردیم. وی می افزاید: اگر دفعات زیادی بپذیرید که درگیر این کارها بوده اید، آنها عصبانی شده و می گویند: اگر هر روز تحریک می شوید، چگونه می خواهید برای مردم ایران آزادی به ارمغان آورید؟

نشریه آنلاین «اینترسپت» اخیرا نوشت نتایج تحقیقاتش نشان می دهد یک فعال مخالف دولت ایران که در این نشریه مطالبی درباره ایران می نوشت، فرد موهومی است که جن های این گروه شخصیت وی را ابداع کرده بودند.

گاردین می نویسد: پیروزی ترامپ در سال 2016 برای رهبری مجاهدین، یک موهبت بود. افرادی که از آن زمان کمپ این گروه را ترک کرده اند، می گویند در آستانه ی انتخابات آمریکا، این گروه برای پیروزی ترامپ و شکست هیلاری کلینتون دعا می کرد.

یکی از اعضای منافقین که کمپ تیرانا را در سال 2018 ترک کرد، می گوید: با رفتن اوباما، و آمدن ترامپ، همه چیز فرق کرد. رهبران فرانسه به دیدار ما آمدند و می گفتند که باید چند ماه مشکلات اینجا را تحمل کنید، و پس از آن ترامپ به قدرت خواهد رسید."


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان