آخرین تلاش های منافقین در واپسین روز ها

Nafegh 1

انتشار خبر آگهی مسافرت "شش یورویی" به فرانسه توسط سازمان تروریستی مجاهدین خلق - که توسط روزنامه "استاندارد" اتریش فاش شد- بیش از پیش نقشه و پشت پرده های این سازمان را درباره تبلیغات دروغین این سازمان در رابطه با موج حمایت ها از این گروهک را آشکار ساخت. قضیه از این قرار بود که سران این فرقه که خود را در یک وضعیت به شدت بحرانی احساس می کرد تلاش گسترده ای را برای القاء این مسئله که آنها حامیان زیادی برای حمایت از خود دارند در پیش گرفت اما این بار بسیار ناشیانه عمل کرد به طوری که روزنامه های اروپایی به این مسئله اشاره کردند و آن را به تمسخر گرفتند.

این اقدام فرقه رجوی در تلاش برای کسب وجهه مردمی صورت می گیرد و مسبوق به سابقه است. پس از اینکه آمریکایی ها کنترل قرارگاه اشرف را به دولت عراق واگذار کردند و دولت عراق نیز طی یک اولتیماتوم شش ماهه خواهان خروج آنها از این کشور شد، سران فرقه تلاش گسترده ای را در جهت یارگیری در پیش گرفتند که آغاز این اقدام اعلام حمایت سه میلیونی مردم عراق از سوی این سازمان بود. پس از این اقدام سرکردگان فرقه تلاش گسترده ای را برای نفوذ در نمایندگان پارلمان عراق در پیش گرفتند تا به این وسیله حمایت گروه های مختلف عراقی را به دست آورند. اما واقعیت آنگونه که سران منافقین حکایت می کردند نبود.

سوال این است که بر چه مبنایی سه میلیون از مردم عراق حاضر به امضاء طوماری در حمایت از فرقه منافقین شده اند؟

تاریخچه و عملکرد این گروهک در عراق یکی از تاریکترین نقاط این سازمان در این کشور عربی به شمار می رود. ورود این سازمان به عراق نه برای حمایت از ملت عراق بلکه در شرایطی صورت گرفت که این سازمان از سوی ملت ایران طرد شده بود و ورود آنها به عراق به موجب توافقی بود که بین مسعود رجوی و طارق عزیز صورت گرفت تا هم از خشم ملت ایران در امان بمانند و هم برای ادامه بقاء در خدمت مطامع صدام قرار گیرند. اما ماندن آنها در عراق هزینه بالایی را به ملت عراق تحمیل کرد. حمایت های مالی و تسلیحاتی از این گروهک توسط صدام و واگذاری یک منطقه با تمام امکانات در اختیار آنها تنها بخشی از هزینه های مالی بود که این گروهک به ملت عراق تحمیل کرد. اما این پایان موضوع نبود. این سازمان در هنگامه ای که ارتش صدام پس از جنگ اول با آمریکا به شدت در تنگنا قرار گرفته بود به حمایت از صدام وارد یک کشتار تمام عیار علیه غیر نظامیان عراق شد. هنوز کرد های عراق خاطرات تلخ عملیات موسوم به "کرد کشی" در این کشور را به خاطر دارند و توحش این اقدامات همچون کابوسی همراه بازماندگان این کشتار است. حال سوال این است که با این تاریخچه خفت بار برای این سازمان درعراق چگونه سه میلیون نفر از مردم عراق حاضر به حمایت از این گروهک می شوند؟

واقعیت این است که مردم عراق نه تنها هیچ حمایتی از این سازمان تروریستی نکرده اند بلکه بارها خواهان خروج آنها از کشورشان شده اند و تنها حمایت های ابزاری آمریکایی ها مانع از اخراج فوری آنها از این کشور شده است که البته آمریکایی ها نیز در نهایت حاضر به ادامه حمایت از آنها نشدند و این مسئله را به دولت عراق واگذار کردند.

ناامیدی سرکردگان سازمان از حمایت عراقی ها باعث شد که این بار دست به دامن اروپایی ها شوند تا به این وسیله بتوانند حداقل حمایت را ازسوی آنها برای بقاء داشته باشند. به همین دلیل پس از اولتیماتوم دولت عراق برای خروج اعضای این گروهک از عراق اقدام به بست نشینی در برخی کشور های اروپایی و آمریکا کردند. اما مشکل بزرگ در این زمینه فراهم ساختن عده ای برای این محافل بست نشینی بود چرا که ماهیت واقعی این گروهک بر همگان آشکار شده بود و در غرب نیز حتی هواداران این گروهک حاضر به حمایت از آنها نمی شدند و فراخوان آنها با شکست مواجه شد. اکثر هواداران این گروه در اروپا هیچ گاه خاطره فراخوان عمومی این سازمان در جریان عملیات موسوم به فروغ جاویدان را از یاد نبرده اند که به جهنم مرصاد منتهی شد و حاضر نشدند باردیگر در دامی بیفتند که سرکردگان این سازمان برای آنها پهن کرده بودند. این شرایط باعث شده است که سران منافقین به حیله ای دیگر متوسل شوند وآن سوء استفاده از دانشجویانی بود که در برخی از کشور های اروپایی مشغول به تحصیل بودند و دارای تابعیتی اروپایی هستند و در همین راستا اقدام به چاپ آگهی در روزنامه ها برای سفر به فرانسه با شش یورو کردند تا از آنها به عنوان حامیان خود یاد کنند که به دفاع از آنها تحصن کرده اند. واقعیت این است که آگهي روزنامه درباره اين سفر آنچنان اغواكننده بود كه هيچ دانشجويي، زحمت پرسش از پشت پرده‌ها و حاميان مالي اين سفر تخفيف داده شده را به خود نداد؛ هرچند كه شركت در تظاهراتي سياسي در فرودگاه «شارل دوگل»، شرط اين سفر بود. به اين ترتيب، دانشجویان ساده و بي‌تجربه حاضر شدند براي يك روز به عضوی از این گروهک تبديل شوند بدون اینکه خودشان از این قضیه با خبر باشند.

این اقدام منافقین که با تبلیغات فراوان همراه بود نشانگر اوج ناتوانی آنها در جذب و نگهداری سمپات به شمار می رود و دلیل اصلی آن نیز روشنگری هایی است که توسط گروه های حقوق بشری و تشکل هایی که حقوق قربانیان تروریسم این گروهک را در مجامع بین المللی پیگیری می کنند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان