شهید محمد مهدوی

Hey9

شهدا عاملین به قرآن و عترت بودند آنها جان دادند , لبیک گفتند به خواسته ی پروردگارشان کربلایی ساختند به فرماندهی حسین و علمداری عباس

شهادت:۱۳۸۷/۱/۲۴

علت شهادت: برخورد ترکش آهنی به پشت سر

مکان شهادت:حسینیه سیدالشهدای شیراز

گروه تروریستی:انجمن پادشاهی(تندر)

اخلاقیات شهید به نقل از مادر

بادوستاني که گمراه بودند نمي گشت. به دوستانش مي گفت تا موقعي که خودتو اصلاح نکني من باهات قهر هستم. هيچ وقت به نامحرم نگاه نمي کرد. بسيار معصوم و سر به زير بود . حياي بسيار داشت. حتي با اقوام نزديک که نامحرم بودند رابطه نداشت. هميشه مي گفت: حيا و تقوا مثل طناب است و اگر طناب حيا پاره بشه تقوا هم از بين ميره.

جايي که مي دونست گناه است نمي رفت. مي گفت:"هر چه ديده ببينه دل مي کنه ياد." اگر چشمم به نامحرم بيفتد حتما به گناه مي افتم. خيلي با نفسش مبارزه مي کرد. در جمع خيلي باهاش بحث مي کردند و اون خيلي پر و آگاهانه جواب مي داد. چون مطالعه داشت . خيلي به دين پايبند بود. هر چه مي گفت عمل مي کرد. مي گفت هر کاري مي خوام بکنم اول بايد ببينم امام زمان (عج) از اين کار راضيه؟ چه دردي از درد امام زمان(عج) دوا ميشه؟ اگر مي بينيد امام زمان(عج) ناراحت مي شه انجام نديد.

رشته حسابداري شيراز دانشگاه دولتي ،مهندسي نفت دانشگاه آزاد و علوم قرآني قبول شد.

هر جلسه که کلاس حضوري داشت نيم ساعت هم مي گذاشت براي نماز و احکام. الحمدلله همه شاگرداش توي منزل درباره خاطراتي که با محمد داشتند صحبت مي کنند. يکي از دوستانش مي گفت: ما همه بد بوديم اما يکي از دانش آموزان خيلي بد بود -هم از لحاظ درسي و هم از لحاظ اخلاقي- هيچ کس نمي توانست حريفش بشه. چند هفته اي گذشت ديديم اون دانش آموز خيلي خوب و آروم شده. به پدرش گفتيم چي شده گفت يه معلم خدا رسونده هم از لحاظ ديني هم از لحاظ درسي تک هست. به خاطر اون معلم بوده . از اون به بعد پدر و مادر هاي اون مدرسه براي بچه شون با محمد کلاس مي گرفتند. مي گفت اين ها همه از خدا و امام زمانه. به خدا گفتم راهي رو بذاره که با جوان ها باشم.

از دست نوشته های شهید محمد مهدوی

"شهدا زنده اند در نزد ما،ما نیز در بهانه نبودنشان سخن به گلایه می گوییم

کجایید ای شهیدان خدایی،

گویی ما این را گفتیم می گویند نزد شما،

شهداییم شما را رها نکردیم شما ما را رها کرده ودر طلب غیر به سر می برید،

آری دل درخواست و تمنایی ندارد به زبان می گوییم.بعضی از این بچه مذهبی ها شکایت

می کنند و می گویند کاش شهدا بودند شهدا گل هستند و ما خارهای دور و برش،هیچ تا به حال به خودتان گفته اید چرا شهدا ، شهدا هستند؟

چرا سر سفره امام حسین جمع هستند،جوابش همین است:

عمل کردن به قرآن و عترت

حال شهدا چه توقعی از ما دارند؟ عکسشان را بزنیم به در و دیوار،یا اسم خیابان ها را بگذاریم شهید فلانی،یا منطقه عملیاتی را در حسینیه ها پیاده کنیم.یا فکر کردی هر خفته توقع دارند هر هفته بر سر مزارشان و سنگ قبرشان را جارو بزنی و بشوری.من یک تکه از صحبتهای مادر شهید عبد الحمید حسینی رو مینویسم ببین شهدا چه توقعی از ما دارن ؟

شهدا عاملین به قرآن و عترت بودند آنها جان دادند , لبیک گفتند به خواسته ی پروردگارشان کربلایی ساختند به فرماندهی حسین و علمداری عباس.

منبع : نشریه ی پرواز ؛ ویژه نامه ی چهلم شهدای واقعه بمب گذاری حسینیه سید الشهدای کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان