اسناد خیانت (3)

معرفی اصغر بدیع زادگان

مسعود رجوی درمورد " اصغر بدیع زادگان " که در آن هنگام متواری و ساواک در تعقیب او بود ، اطلاعاتی به شرح زیر در اختیار ساواک گذاشته است :

استادیار دانشکده فنی تهران است ، مشخصات ظاهری بدیع زادگان ، ساواک را راهنمایی کرده " محمد حنیف نژاد " و " ناصر صادق " و " سعید محسن " و " محمود عسگریزاده " و " بهمن بازرگان " و ... هم در مورد او اطلاعاتی دارند ، مسالهی تهیه ی جوهر نامرئی و ارتباط با خارج را به بدیع زادگان نسبت داده است ، وارد کردن اسلحه و مهمات و جاسازی در ته ساک توسط بدیع زادگان ، بدیع زادگان را از افراد بالای سازمان ( یعنی مرکزیت ) معرفی کرده است ، اینکه بدیع زادگان مدتی در اروپا بوده و کلیه ی اطلاعات مربوط به خارج را می دانسته است .

این سند و دیگر اسنادی که در آینده ارائه خواهد شد جای تامل بسیار دارد . گمان نمی رود اگر بدیع زادگان در آن هنگام بازداشت شده بود بیش از آنچه مسعود رجوی درمورد او به ساواک گفته است چیزی می توانسته بگوید . به ویژه که " وارد کردن اسلحه و مهمات " از نظر ساواک و دادگاه های آریا مهری جرمی محسوب می شده که مسلما مجازاتش اعدام بود . با توجه به چنین اطلاعات سودمندی که رجوی در اختیار ساواک گذاشته می توان دریافت چرا دیگران اعدام شدند و فقط او مورد عفو قرار گرفت !

Sanade 3

سند شماره ی 3

بازجویی از مسعود فرزند حسین شهرت رجوی

سوال – مشروح اطلاعات درمورد اصغر

جواب – اصغر را هم در راه کوه شناختم . فردی بود درسطح بالا ،بعدا دراثر اشتباهی که خودش کرد فهمیدم که هم مهندس است و هم استادیار دانشکده فنی و نام واقعی اش بدیعی یا ودیعی است . او اخیرا از خارج به ایران بازگشت و مدت زیادی در اروپا بود و مکاتبات ما با خارج از طریق او بود . اصولا اطلاع اصلی را ازمسائل خارج او داشت درمنزل ما زندگی نمی کرد و در تهران خانواده و منزل شخصی داشت . حدس می زدم که اصلیت او باید اصفهانی باشد بعد از بازگشت خود به ایران مسائل مربوط به خارج با او بود و این مسئولیت او را تشکیل می داد . امضا مسعود رجوی


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان