استقرار پژاک در نقاط موردخواست و اراده ایران

فرمانده کل سپاه با اشاره به نبرد سنگین با گروهک تروریستی پژاک گفت: آنها مجبور شدند در نقاطی فاصله دار از مرز ایران که مورد خواست و اراده ماست مستقر شوند

Leed 3

فرمانده کل سپاه با اشاره به نبرد سنگین با گروهک تروریستی پژاک گفت: آنها مجبور شدند در نقاطی فاصله دار از مرز ایران که مورد خواست و اراده ماست مستقر شوند.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درخصوص آخرین اخبار از مقابله نیروی زمینی سپاه با گروهک تروریستی پژاک در منطقه شمال‌غرب کشور تصریح کرد: این گروهک فکر نمی کرد سپاه پاسداران با چنین عزم راسخ و آمادگی به مقابله با آنها بپردازد.

جعفری افزود: گروهک پژاک به‌دلیل درگیری‌هایی که با ارتش کلاسیکی مثل ارتش ترکیه داشت فکر می‌کرد توان سپاه نیز در همین حد باشد.

وی ادامه داد: از آنجایی که سپاه علاوه بر نبرد کلاسیک، به صورت نامتقارن و چریکی نیز توان مبارزه را دارد، با گروهک پژاک نیز با روش خودشان مقابله شد هرچند در این صحنه نبرد، از تانک، توپ و آتش سلاح های دیگر نیز استفاده شد و آنها فهمیدند ما توان حضور در هرکجا که اراده کنیم، داریم.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: پس از این نبردها بود که آنها در نقاط فاصله‌دار با مرز جمهوری اسلامی ایران یعنی آنجا که اراده و خواست ما بود مسقر شدند و می توان گفت که به برکت خون شهدایی که در این منطقه ریخته شد، امروز کردستان از امنیتی حتی بهتر از استانهای مرکزی کشور برخوردار است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان