ارزيابي درخواست گروهک منافقين براي انتقال به مرز اردن

منافقين در دوران حکومت رژيم صدام با حزب بعث عراق پيوند ناگسستني داشتند بعد از سقوط صدام سازمان منافقين نقش حلقه واسط بين اعضاي حزب بعث باقي مانده در خاک عراق و اعضاي اين حزب در خارج از عراق بازي مي کرد و مي کند

Hasheminejad009

سيدجواد هاشمي نژاد دبيرکل بنیاد هابيليان در گفت وگو با خراسان در پاسخ به اين سوال که چرا سرکرده گروهک منافقين از آمريکا درخواست کرده که ساکنان اردوگاه اشرف به مناطق مرزي اردن منتقل شوند اظهار داشت: منافقين در دوران حکومت رژيم صدام با حزب بعث عراق پيوند ناگسستني داشتند بعد از سقوط صدام سازمان منافقين نقش حلقه واسط بين اعضاي حزب بعث باقي مانده در خاک عراق و اعضاي اين حزب در خارج از عراق بازي مي کرد و مي کند.

وي افزود: برخي از خاندان صدام و اعضاي حزب بعث پس از سقوط صدام به اردن فرار کرده اند و از آن کشور حرکت هاي تروريستي در خاک عراق را سازمان دهي مي کنند به طور طبيعي يکي از اهرم ها و بازوان اجرايي آن ها منافقين هستند.

هاشمي نژاد تأکيد کرد: درخواست اخير سرکرده گروهک منافقين بر حفظ تشکيلات در عراق و انتقال شان به مرز اردن براي نزديکي هر چه بيشتر به بازماندگان حزب بعث در اردن ارزيابي مي شود.

وي در ادامه افزود: از آن جا که بر اساس اسناد موجود منافقين با حمايت آمريکا در حرکات خرابکارانه سوريه نيز دخالت دارند دليل ديگر اين درخواست نزديک بودن منافقين به اين حوزه عملياتي مي تواند باشد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان