اردوگاه منافقين ، آموزش گاه تروريست‌ها

خبرگزاری ایرنا

پايگاه خبري حزب اتحاديه ميهني كردستان عراق اعلام كرد كه اردوگاه گروهك منافقين به مكاني براي آموزش گروه‌هاي تروريستي القاعده تبديل شده است.

اين پايگاه خبري به نقل از منابع سياسي و محلي در استان دياله در شرق عراق آورده است كه صدها نفر از تروريستهاي افراطي هم اكنون در اردوگاه اشرف تحت نظر گروه تروريستي "انصارالاسلام " آموزش تروريستي مي‌بينند.

 

 

Ashraf

 

اين پايگاه خبري اضافه كرد كه سياسيون و شخصيت‌هاي محلي و افسران ارتش در شهر "بعقوبه" مركز استان دياله در نتيجه اين تحولات از نابسامان تر شدن اوضاع امنيتي اين استان به ويژه در مناطق خانقين، جلولا، "سعديه" و "قره تپه" نگران هستند.

اين پايگاه خبري به نقل از يك مسوول سياسي كه نامش را فاش نكرده افزود:

حدود ‪ ۶۰‬نفر از تروريستها كه متهم به قتل شهروندان دياله هستند به بهانه يافتن كار اخيراً به حومه شهرهاي كلار، قره تپه و كفري و به ويژه به اردوگاه اشرف مراجعه كرده‌اند.

وي تاكيد كرد: اين عده در حقيقت آموزشهاي تروريستي فشرده‌اي را در خصوص عمليات ترور و حمله به دفاتر سياسي و ساختمانهاي دولتي مي‌بينند.

اين پايگاه خبري به نقل از يك افسر امنيتي عراق نوشته است كه نيروهاي عراقي اخيراً ‪ ۱۵‬تروريست را دستگير كرده‌اند كه تعدادي نوار ويديو و لوح فشرده در اختيار داشتند و عمليات تروريستي خود را در شهرهاي بعقوبه و خالص تصويربرداري كرده بودند.

اين افسر نظامي عراقي گفته است كه اين تروريست‌ها در صدد فروش اين نوارها و لوح‌هاي فشرده به بعضي شبكه‌هاي معروف خبري كشورهاي عربي بودند.

پايگاه مزبور ادامه داد كه منابع امنيتي كردستان نيز در حومه يكي از روستاهاي شمال دياله هفته گذشته و در پي قتل سه نيروي پليس ملي عراق اقدام به دستگيري بيش از ‪ ۲۰‬تروريست كردند.

اردوگاه اشرف در زمان حاضر تحت اختيار نيروهاي آمريكايي است و بيش از چهار هزار تن از عناصر گروهك منافقين در اين اردوگاه تحت اختيار نيروهاي آمريكايي هستند.

ارتش آمريكا بارها اعلام كرده است كه بر اين اردوگاه نظارت دقيق دارد و اجازه فعاليت سياسي و امنيتي را به عناصر منافقين نمي‌دهد.

اين در حاليست كه چند ماه قبل يك گروه سياسي معروف عراقي كه متهم به حمايت از تروريستها است در حمايت از گروهك منافقين اقدام به برگزاري همايشي در اين اردوگاه و در برابر ديدگاه ارتش آمريكا كرد.

پيشتر يك منبع امنيتي عراق به خبرنگار ايرنا گفته بود كه در حال حاضر در منطقه "رضوانيه" در شمال بغداد جمعي از عوامل تروريستي القاعده در برابر ديدگان ارتش آمريكا پايگاه آموزش تروريستي احداث كرده اند.

ارتش آمريكا نسبت به فعاليت اين پايگاههاي آموزش علني فعاليتهاي تروريستي، هيچ گونه واكنشي نشان نمي‌دهد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان