ارتباط منافقین و داعش در عملیات الانبار روشن تر شده است

Miyahiیک نماینده پارلمان عراق گفت: ارتباط میان گروهک تروریستی منافقین و گروه تکفیری داعش در جنگ ارتش علیه تروریست ها در الانبار روشن تر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، عدنان المیاحی عضو کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هابیلیان در بغداد گفت: دلایلی وجود دارد که حاکی از وجود ارتباط میان مجاهدین خلق (منافقین) و گروه های تروریستی مثل القاعده و داعش است و این موضوع در طول نبرد ارتش علیه تروریست های القاعده روشن تر شده است.

این نماینده مجلس عراق با اشاره به تصمیم دبیرکل سازمان ملل برای انتخاب نماینده ویژه خود برای پیگیری اخراج منافقین از عراق گفت: کاملا مشخص است که سیاست اتحادیه اروپا و غرب، در قبال بسیاری از مسائل منطقه ثابت است و تنها منافع آنها باعث ایجاد تغییر در این منافع خواهد بود. در این میان منافع ملت های فقیر و تحت ظلم رژیم های دیکتاتوری ساخته و پرداخته غرب و آمریکا و صهیونیسم برای آنان هیچ اهمیتی ندارد.

عضو ائتلاف ملی عراق افزود: شخصا معتقدم که تعیین یک نماینده جدید تغییری در موضع این کشورها و حمایت آنان از این گروه تروریستی به وجود نخواهد آورد. علی رغم آنکه دولت، پارلمان و ملت عراق به دنبال رهایی از این گروه تروریستی هستند و بارها خواستار محاکمه عناصر تحت تعقیب آن توسط سیستم قضایی عراق شده اند اما غربی ها همچنان از این گروه حمایت می کنند.

المیاحی درباره علل اصرار عراق بر اخراج این گروه از کشور گفت: به دو دلیل مخالف حضور آنها هستیم. نخست آنکه حضور آنها مخالف با قانون اساسی کشور است و دوم نقش تخریب گر و مجرمانه ای است که این گروه همچنان در حال ایفای آن است. منافقین از زمان سرنگونی رژیم سابق تاکنون دخالت های آشکاری را در امور داخلی کشور انجام داده و اقشار مختلفی از مردم کشور را هدف قرار داده است.

این نماینده مجلس با مطرح کردن ارتباط میان منافقین و تروریست های تکفیری گفت: یکی از نمونه های دخالت منافقین در امور عراق، ارتباط با تکفیری ها و حمایت از آنان در عملیات اخیر نظامی ارتش در استان الانبار است. موضوعی که نشان دهنده وجود ارتباط میان آنان با گروه تکفیری داعش است. هر چند ایدئولوژی آنان یکی نیست اما وجود منافع و دشمن مشترک باعث یکی شدن این دو گروه در هدف گردیده است.

عضو کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق با اشاره به ارتباط برخی سیاستمداران عراقی با منافقین گفت: امروزه موضوع دفاع برخی شخصیت های سیاسی و پارلمانی از گروه منافقین به مسأله ای آشکار تبدیل شده است و شاید دستگاه های اطلاعاتی عراق از جزئیات جلسات سیاستمدارانی مانند حیدر الملا و صالح المطلگ و دیگران با منافقین مطلع باشند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

مصاحبه رادیویی دبیرکل بنیاد هابیلیان در سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

ریشه واقعه شاهچراغ به قدرت های استکباری برمی گردد

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان