آیین هجدهمین سالگرد عروج سپهبد شهید صیاد شیرازی در انزلی برگزار شد

Tablighat Bandaranzali

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرانزلی: امروز یاد شهدا خصوصا شهدایی چون امیر صیاد شیرازی الگویی برای ما و خصوصا نسل جوان در جهت تلاش برای تداوم مسیری است که برای دستیابی به آن سختی های زیادی متحمل شده ایم.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه در صورت وجود لیاقت در انسان خداوند شرایط پرواز را برایش مهیا می کند اظهار کرد: امروز یاد شهدا خصوصا شهدایی چون امیر صیاد شیرازی الگویی برای ما و خصوصا نسل جوان در جهت تلاش برای تداوم مسیری است که برای دستیابی به آن سختی های زیادی متحمل شده ایم.

حجت الاسلام کریم عاشوری با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی بین دانشجویان ایرانی و آمریکایی در قبل از انقلاب از بهترین ها بود افزود: این امیر سرافراز هیچ گاه از خطوطی که خدا و اهل بیت (ع) ترسیم کرده اند خارج نشد.

وی با اشاره به اخلاق نیکو و درجه بالای علمی شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: این امیر سرافراز با وجود این که از فرماندهان نظامی بود اما داوطلبانه در بعضی صحنه ها حضور پیدا می کرد و کسانی که دوران دفاع مقدس را دیده اند، می دانند که شهید صیاد شیرازی از افراد تاثیر گذار در تامین امنیت و رفع حصر شهرهای پاوه ، مریوان و سنندج در کردستان بود.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای نفوذ در جوامع اسلامی با شیوه های مختلف خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی از جمله افرادی بود که علاوه بر خلوص نیت و افتادگی، ذره ای تکبر به خود راه نمی داد و دشمنان اسلام نیز همواره از اعتقاد و قدرت ایمان انسان هایی مانند صیاد شیرازی هراس دارند.

شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، روز شنبه 21 فروردین 1378 درحالیکه به قصد عزیمت به محل کار خود از منزل، خارج شده بود مورد سوء قصد اعضای گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت و این امیر سرافراز ارتش اسلام پس از عمری مجاهدت در راه خدا به فیض عظیم شهادت نایل آمد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان