بازهم دست جیش‌العدل به خون مرزبانان ایرانی آغشته شد

Jeisholadl

تعدادی از اعضای گروهک تروریستی جیش‌العدل از طریق پاکستان و برای ضربه زدن و تصرف برجک مراقبت وارد مرزهای ایران شده بودند که با هوشیاری مرزبانان ناکام ماندند.

بامداد روز(سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه) یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا قصد تصرف آن را داشت که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به آنها، طی یک درگیری شدید، اقدام قاطعانه و به موقع رزمندگان اسلام تروریست ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند. در این درگیری چهار نفر از مرزبانان و بسیجیان به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) گروهک تروریستی جیش‌العدل با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت تا بازهم چهره گرگ صفت خود را برای مردم ایران و به خصوص این منطقه مرزی نمایان سازد. «فداییان عدل» شاخه‌ای از گروهک تروریستی جبش‌العدل می‌باشد که مسئولیت این حمله متجاوزانه و تروریستی را برعهده گرفته است.

در پی این اقدام تروریستی فرمانده مرزبانی کشور که شب گذشته برای عیادت از مجروحان این حادثه به زاهدان آمده بود، بر مدیریت مشترک مرزها بین دو کشور همسایه تاکید کرد.

سردار قاسم رضایی گفت: اهداف شوم گروهک‌های تروریستی، اهدافی جدی است اما مرزبانان ما در تمامی استان های کشور به خصوص سیستان و بلوچستان با مقاومت و رشادت های خود، در مقابل عملیات کور آنان ایستاده اند.

وی تصریح کرد: دو کشور همسایه انتظار دارند مرز مشترک به صورت مشترک مدیریت شود و این امر یک طرفه میسر نیست.

فرمانده مرزبانی کشور تاکید کرد: از کشور دوست و همسایه پاکستان انتظار داریم به گروهک‌های تروریستی اجازه سکونت، آموزش و تجهیز را در خاک خود ندهند و این خواسته ملت بزرگ ایران است که مرزها به صورت مشترک مدیریت شود.

وی افزود: بر اساس برخی از اخبار رسیده، شنیده می شود ارتش پاکستان برخی از افراد گروهک‌های تروریستی را دستگیر کرده است که اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، باید آنان را به ایران تحویل دهد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان