جزئیات حادثه تروریستی چابهار

1894685 455

دقایقی قبل در بلوار شهید ریگی چهابهار از شهر‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی روی داد.

به گزارش هابیلیان به نقل از میزان ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۵ آذر در بلوار شهید ریگی چهابهار از شهر‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی روی داد.

بامری سرپرست فرمانداری شهر چابهار با اشاره به این حادثه تروریستی گفت: متاسفانه ساعت ۹:۵۵ دقیقه صبح امروز یکی از عوامل استکبار و دشمن خون آشام کشور، با یک دستگاه خودرو نیسان که مواد منفجره به همراه داشته، قصد انجام عملیات انتخاری در مرکز فرماندهی انتظامی چابهار داشت.

وی ادامه داد: این عامل انتخاری با مقابله نیرو‌های انتظامی و عمل کننده مواجه می‌شود و نمی‌تواند کار خود را پیش ببرد و در جلوی درب مقر انتظامی مواد را منفجر می‌کند.

سرپرست فرمانداری چابهار خاطرنشان کرد: متاسفانه شدت این انفجار به حدی بوده که ۳ شهید داشتیم. به نیرو‌های امنیتی و انتظامی بابت این شهادت تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. البته چند نفر هم مجروح داشته ایم که متاسفانه از خود مردم، کاسبان، عابران و شهروندان مردم چابهار بوده اند.

 طبق گفته این مقام ارشد چابهار، حادثه تروریستی امروز  نشان می‌دهد دشمن به مقابله با مردمی که پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند، برخاسته است.

 عامری عنوان کرد: شاید دشمن فکر می‌کند که با انجام چنین عملیات‌هایی می‌تواند در اراده مردم ایران خللی ایجادکند، اما این آرزو را به گور می‌برد.

وی اضافه کرد: فضای شهر چابهار هم اکنون بسیار آرام است. همه نیرو‌های عمل کننده هم در سطح شهر مستقر شده اند وجزئیات این حادثه در حال پیگیری است.

 همچنین یک منبع آگاه به میزان گفت: با هوشیاری ماموران، وانت انتحاری در بیرون پاسگاه متوقف شد و راننده به ناچار بیرون پاسگاه خود را منفجر کرد.

دست کم دو دژبان به شهادت رسیدند، تعدادی از اشرار پس از این حادثه قصد تیراندازی و ورود به پاسگاه را داشتند که توسط ماموران به هلاکت رسیدند.

 شهر بندری چابهار با جمعیتی بالغ بر ۲۲۰ هزار نفر در جنوبی‌ترین نقطه شرق کشور و در مجاورت دریای عمان - نزدیکترین فاصله با آب‌های آزاد جهان قرار دارد - و تنها بندر اقیانوسی ایران است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان