5 مهر؛ رویارویی مستقیم منافقین با مردم+اسناد جنایت

Monafeghin 5 Mehr51655

5مهر سال 1360، یادآور خونین‎ترین روز در کارنامه تروریستی منافقین است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) کودتای شکست‎خورده رجوی و منافقین در 30خرداد1360 که با توهم قبضه قدرت با استفاده از اهرم ایجاد شکاف در رأس حاکمیت انجام گردید! و هم‎چنین نتیجه معکوس انجام عملیات‎های بزرگ برای نابود کردن همه کارگزاران جمهوری اسلامی در 7 تیر و 8 شهریور، رجوی و منافقین را بر آن داشت که بار دیگر بخت خود را در 5 مهر1360 و با به‎راه انداختن تظاهرات مسلحانه بیازماید.

انتخاب 5 مهر برای این کار، نتیجه گردآوری اطلاعات و جاسوسی منافقین در جبهه‎های جنگ بود. درست در موقعیتی که رزمندگان ایرانی، نقل و انتقالات وسیعی را برای شکستن حصر آبادان انجام می‎دادند و شرایطی بود که کلیه نیروها از شهرها خارج و برای این عملیات مهم به جبهه‎ها رفته بودند، رجوی با این خیال باطل که می‎تواند از این فضا بهره‎برداری کند، فرمان تظاهرات مسلحانه را به نیروهایش داد.

نکته بسیار مهم دیگر در این یورش تروریستی به خیابان‎ها، این بود که رجوی پس از ناامیدی از تغییرات در سطح بالا و ناتوانی در مواجهه با حاکمیت، تازه به‎یاد آورد که شعارهایی از جنس و نوع پایگاه مردمی و انقلاب مسلحانه و پیوستن مردم به آن‌ها را سر می‎داده است! او خود، اولین کسی بود که دروغی را که گفته بود باور نمود و از در توجیه ِ این کار، به نیروهایش گفت که «اگر به خیابان‎ها ریخته و شعارهایی را علیه رهبری انقلاب و حکومت بدهند و سینۀ هر مخالفی را آماج گلوله‎های خود سازند، مردم به آن‌ها خواهند پیوست و انقلاب خواهد شد.»!

جدای از درک احمقانه رجوی از انقلاب و چگونگی شکل‎گیری آن و به‎کارگیری روش تروریستی از سوی منافقین که کاملاً متضاد با آگاهی‎دهی که نقش اساسی در یک حرکت مردمی دارد، می‎باشد، رجوی سودای دیگری را در سر می‎پروراند و خود بهتر از هر کسی می‎دانست که این‎گونه حرکت‎های مذبوحانه، هیچ فایده‎ای برای او ندارد. اما او به فکر مرعوب کردن مردم بود.

وی با اعتقاد به این‎که هر کس زور بیشتری دارد پیروز است و هیچ‎کس از پیروز بازخواست نخواهد کرد، با استفاده از خالی بودن شهرها از نیروهای انتظامی، سعی در به‎راه انداختن حمام خون و فضای هراس‎انگیز استالینیستی در پایتخت، و سوار شدن بر آن را داشت.

روز 5 مهر با ساعت‎ها درگیری تروریستی، بسیاری از مردم بی‎گناه کشته شدند. مکان‎های اسکان جنگ‎زدگان در خیابان طالقانی تهران به رگبار مسلسل بسته شد. ساعت‎ها خشونت و خون و آتش بر شهر حاکم گردید. اما حتی یک نفر! باید تأکید کرد که حتی یک نفر مرعوب این فضا نشد و به‎نفع منافقین وارد صحنه نشد و فریادی در تأیید آن‌ها سر نداد.

5 مهر برای همیشه توهم پایگاه مردمی داشتن ِ فکر، ایده و گروهک منافقین را به خاک سپرد، و از آن پس بود که سرکرده منافقین با درک این واقعیت غیرقابل خدشه اجتماعی، به خائنانه‎ترین روش‎ها علیه مردم ایران، برای دست‎یابی به اهداف خود و نیز انتقام‎گیری از تمام مردم ایران متوسل شد.

اعترافات منافقین و اسناد آن را درباره جنایت 5مهر1360 در لینک‌های زیر ببینید:

اعترافات مهران اصدقی+سند

اعترافات افشین برادران‌قاسمی+سند

اعترافات پروین پرتوی+سند

اعترافات امیر فخاریان+سند

اعترافات همراز شریعت‌پناهی+سند

اعترافات مسعود ولی‌زاده+سند

اعترافات مجید صفایی+سند

یادی از شهدای مظلوم 5مهر1360


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان