آمریکایی که حامی تروریسم است به ایران اتهام نزند

Salek

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ایران اسلامی همواره با گروه‌های تکفیری و تروریستی تضاد آشکار داشته و هیچ‌گاه به تکفیری‌ها پناه نداده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، احمد سالِک در گفت‌وگو با ایسنا درباره ادعای مقام‌های ایالات‌متحده آمریکا مبنی بر اینکه  "سه نفر از مسئولان گروه تروریستی القاعده در ایران زندگی می‌کنند"، اظهار کرد: طبیعی است که آمریکا چنین ادعاهای کذب و مضحکی را به جمهوری اسلامی ایران بزند چراکه این کشور دشمن سرسخت انقلاب اسلامی و مواضع حق  طلبانه ایران است. آمریکا همواره درصدد سلطه نامشروع بر جهان بوده است و ایران اسلامی همیشه در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کرده است.

وی افزود: بنابراین آمریکا هر روز به دنبال بهانه تراشی از ایران است تا بتواند اهداف شوم خود را پیاده کند که بدون شک این تهمت‌های استکبار جهانی راه به جایی نخواهد برد، همان‌طور که در این 37 سال نتوانستند نظام اسلامی را مرعوب سیاست‌های خود کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با گروه‌های تکفیری و تروریستی تضاد آشکار دارد، گفت: وقتی ایران اسلامی با این گروه‌های تروریستی و از خدا بی‌خبر مبارزه می‌کند و خود سال‌ها قربانی تروریسم بوده است چگونه می‌تواند اعضای بلندپایه گروه‌های تکفیری و از جمله القاعده را در خاک خود پناه دهد!؟ این ادعاهای غیرمنطقی آمریکا خنده‌دار است.

سالک تصریح کرد: مقام‌های آمریکایی درست 12 سال قبل چنین ادعایی را درباره روسای طالبان مطرح کردند و مدعی شدند ایران اسلامی به سران طالبان پناه داده است. ایران در تضاد آشکار با این گروه‌ها است و هیچ‌گاه دست به چنین عملی نمی‌زند.

وی به پناه دادن اعضای منافقین از سوی آمریکا و فرانسه اشاره کرد و گفت: مدعیان مبارزه با تروریسم و حقوق بشر هم‌اکنون خطرناک‌ترین گروه‌های تروریستی را در خاک خود پناه داده‌اند و از آن‌ها حمایت آشکار می‌کنند. منافقینی که در ایران خون 17000 نفر از مردم  را به زمین ریخته‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین آمریکا نمی‌تواند چنین اتهام‌های بی‌اساسی را به ایران اسلامی که خود قربانی تروریست بوده است بزند. ما قبل از انقلاب با شاه که نوکر آمریکا بود مبارزه می‌کردیم و امروز با ارباب او یعنی آمریکا مبارزه آشکار می‌کنیم.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان