40 میلییون رای؛ نه بزرگ ایرانیان به مخالفین

Entekhab10 06

حضور 85 درصدی مردم شریف و فهیم ایران اسلامی درانتخابات ریاست جمهوری گذشته از حوادث پر شور و نشاطی پیرامون آن، به مثابه خاری در چشم دشمنان ملت ایران محسوب می شود.

آنچه که در این دوره از انتخابات بیش از پیش مشهود بوده و نگرانی و یاس مخالفین نظام را در بر داشت شور و نشاط سالم انتخاباتی چه در زمان تبلیغات چهارکاندیدای برگزیده و چه پس از اعلام شخص رییس جمهوری آینده بود؛ به طوری که تریبون های لرزان معاند به وضوح چاره را در ورود به بد اخلاقی رسانه ای اعم از دروغ، افترا، سانسور، تحریف، تحلیل واژگون و غیره دیدند.

 

 

Entekhab10 07

 

دراین بین گروه هایی همچون منافقین که خود را به اصطلاح حامی خلق ایران می دانند!، با توهین مستقیم به ملت عزیز ایران، انجام برنامه های ابتکاری صورت گرفته در این دوره از انتخابات را خارج از ظرفیت ملت ایران اسلامی دانسته و شعور سیاسی ملت را زیرسوال می برند.

حال که رسانه های داخل و خارج نتوانسته اند چشم خود را بر حماسه حضور حداکثری ایرانیان پاک بسته و حقایق را کتمان می کنند – هر چند که در خلاف این مسیر کوتاهی نکرده اند – و لذا به مولفه های متقنی همچون دموکراسی، آزادی، شور انتخاباتی، امید و نشاط، پایبندی به نظام، استقلال طلبی و دشمن شناسی را در اخبار و گزارش خویش مخابره کرده اند، جای بسی تمسخر و حماقت است که باند فشل شده منافقین آمار این حضور را بالعکس اعلام کرده و مناظرات انتخاباتی را در ظرفیت مردم ایران نمی بینند.

 

 

Entekhab10 10

 

مسلم اینکه اظهار و اختلاف نظر مردم، کارشناسان و مسوولان کشور درامور مختلف سیاسی همچون سایر کشورهای غربی و شرقی، امری بدیهی است که نقد و بررسی و تحلیل آنها موجبات ترقی و رشد سیاسی و فکری و اجتماعی آن کشور را به ارمغان خواهد داشت.

اما از آنجا که منافقین اسیران نگون بخت خود را دربن بست زندگی فرقه ای جای داده و حق هیچ گونه تعقل و اندیشه، انتخاب و تضارب آرا را به آنها نمی دهد لذا نمی تواند شور و شعف و شادمانی جوانان متفکر ایرانی را بر تابد.

 

 

Entekhab10 11

 

از این رو همانند گذشته ی سیاه خود، سوء استفاده عده معدودی فرصت طلب غافل را – که با تحریک دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به تحرکاتی دست می زنند – بزرگ جلوه داده و آن را پنجره امیدی برای ناامیدان خود فرض می کند، در حالی که باید بدانند ملت و دولت و قوای سه گانه و رهبری عزیز این کشور درتمام مواقع حساس با اتحاد یکپارچه و نیز با الهام گرفتن پیام شهدای گرانقدر این مرز و بوم، برهه های این چنینی را با سربلندی و افتخار و پیروزی پشت سر نهاده اند که شاهد این مدعا 40 میلیون رای غرور آفرین ملت ایران به رییس جمهور منتخب کشور می باشد .

 

 

Entekhab10 12

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان