8 شهریور نماد مبارزه با تروریسم

Rajabi

امام جمعه موقت آبادان گفت: با به شهادت رسیدن رئیس جمهور و نخست وزیر وقت ایران در هشتم شهریورماه سال 60توسط منافقان، این روز نماد مبارزه با تروریسم نام گرفته است.

حجت‌الاسلام فیض‌الله رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به همراه 72 تن از یارانشان در هشتم شهریور ماه سال 60 به دست نیروهای منافقین به شهادت رسیده و این روز به‌عنوان نمادی برای مبارزه با تروریسم در تقویم کشورمان ثبت شده است.

وی افزود: در این روز ضایعه بزرگی بر ملت انقلابی ما وارد شد و ایران اسلامی چندین تن از بهترین آفریده‌های خداوند متعال را از دست داد.

امام جمعه موقت آبادان ادامه داد: به سبب آنکه نخست وزیر و رئیس جمهور هر دو در یک روز و در یک مکان به شهادت رسیدند این روز با نام روز مبارزه با تروریسم در هفته دولت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به تعداد شهدای ایران اسلامی که به دست منافقین و گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیده‌اند، گفت: از سال‌‌های نخست انقلاب اسلامی ایران تاکنون 17 هزار و 160 نفر از بهترین نیروهای انقلابی ما توسط منافقین و گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیده‌اند.

رجبی افزود: 12 هزار نفر از این شهدای انقلابی به دست منافقین و بقیه شهدا به دست گروهک‌های تروریستی چون جندالله به شهادت رسیده که آخرین شهید این راه استاد احمدی روشن است.

وی ادامه داد: گروهک‌های تروریستی و منافقین، همه محل‌هایی که مردم برای تجمع انتخاب می‌کردند هدف قرار داده و با انفجار اماکنی چون مساجد تعدادی از نیروهای انقلابی را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت آبادان در پایان گفت: امروز ایران اسلامی صلح و آرامش خود را مدیون خون پاک شهیدانی چون رجایی، باهنر و احمدی روشن است که با مبارزات انقلابی خود در راه حفظ انقلاب اسلامی قدم‌‌های بزرگی برداشته‌اند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان