آمریکایی‌ها همچنان از قاتلان 17000شهید ترور حمایت می‌کنند

Naqavi

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به وجود ۱۷ هزار شهید ترور در کشورمان گفت: آمریکایی‌ها با وجود ادعای مبارزه با تروریسم، همچنان از عاملان این ترورها حمایت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به مجموعه اقدامات ضدبشری دولت آمریکا علیه ملت و دولت ایران در دهه های مختلف اظهار داشت: تاریخ کشور ما در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، شاهدی جز خیانت، تجاوزگری، دخالت و تضییع حقوق ملت ایران توسط ایالات متحده آمریکا سراغ ندارد. وی ادامه داد: در هر صفحه ای از تاریخ سیاسی ملت ایران رد پایی از تجاوزها و دخالت های آمریکایی ها چه در رابطه با غارت اموال، چه دخالت های سیاسی و چه اقدامات ضد بشری آمریکایی ها دیده می شود. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در دوران شکوفایی انقلاب اسلامی جوانان ما با گلوله های آمریکایی و توسط سازمان های تروریستی مورد حمایت آمریکا کشته شدند، ادامه داد: ما 17000 شهید ترور داریم، اما امروز می بینیم که سازمان های تروریستی عامل شهادت این عزیزان در دامن آمریکایی ها هستند و آنها با وجود ادعای مبارزه با تروریسم، همچنان از این گروهک ها حمایت می کنند.

نماینده مردم ورامین با اشاره به ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران اظهار داشت: این جنگ نیز عملا مقابله با تهاجم آمریکایی ها بود، چرا که صدام کسی نبود که بخواهد به ما حمله کند و جنگ ما نیز جنگ با ملت عراق نبود. وی اصرار ملت ایران بر استقلال و تسلط بر سرنوشت خویش را عامل اصلی خصومت دولت آمریکا با ملت ایران خواند و گفت: چنین خواسته ای برخلاف خواسته استعمارگرانه آمریکایی هاست.

اغلب مصوبات مجلس برای پیگیری خسارات اقدامات آمریکا، به ثمر نرسیده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم از ظرفیت های منطقه ای و بین المللی برای احقاق حقوق ملت ایران در برابر اقدامات ضدبشری آمریکا استفاده کنیم، گفت: مجلس شورای اسلامی تاکنون چندین مصوبه برای جبران خسارات آسیب دیدگان از جنایات آمریکا داشته است اما اغلب اینها به ثمر نرسیده است و مجموعه اقدامات دولت در دوره های مختلف نیز کافی نیست. نقوی حسینی با تاکید بر استفاده از سایر ابزارهای موجود برای پیگیری حقوق ملت ایران در برابر اقدامات آمریکا تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و عموم نمایندگان مجلس باید نقش نظارتی خود را در این رابطه تقویت کنند. وی افزود: کمیسیون امنیت ملی با توجه به جایگاه خود باید این مساله را از دولت مطالبه کند که در جهت احقاق حقوق ملت ایران در برابر توطئه های آمریکا از جمله در رابطه با حوادثی مانند بمباران شیمیایی سردشت چه کرده است؟


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان