آمریکا عزمی برای نابودی تروریست‌ها ندارد

Larijani123456

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با پدیده تروریسم به‌صورت ابزاری برخورد می‌کند، گفت: آنها عزم لازم برای نابودی این پدیده شوم و خطرناک ندارند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با «دریک ون درمالن» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان بلژیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

 لاریجانی در ابتدای این دیدار با انتقاد از برخورد دوگانه غرب با مسأله حقوق بشر در جهان، اظهار کرد: کشورهای غربی بدون توجه به جنایات 70 ساله رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و یا کشتار بی‌رحمانه مردم یمن توسط رژیم آل سعود، برخی کشورها از جمله ایران را با بهانه‌های واهی و بی‌اساس متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند که این غیرقابل قبول است.

رئیس مجلس شوای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع منطقه، افزود: متاسفانه امریکا به همراه برخی از همپیمانان منطقه‌ای خود با پدیده تروریسم به صورت ابزاری برخورد می‌کند و عزم لازم برای نابودی این پدیده شوم و خطرناک را ندارد.

وی همچنین گفت: اقدام برخی از کشورها برای همراهی با گروهک تروریستی جبهه النصره بر ضد داعش بسیار خطرناک است و می‌تواند اوضاع سوریه و سراسر منطقه را پیچیده‌تر کند.

لاریجانی در پایان ابراز کرد: گسترش ارتباط پارلمانی میان ایران و بلژیک نقش مهمی در افزایش شناخت متقابل و توسعه همکاری‌های دوستانه فیمابین دارد.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان