152 شهید ترور در چهارمحال‌وبختیاری ظرفیت بسیار بالایی است

Jomeshahrekord

دبیرکل بنیاد هابیلیان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور)، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد در این دیدار پس از ارائۀ گزارشی از فعالیت‌های بنیاد هابیلیان گفت: ما اسناد و مدارک فراوانی از جنایات تروریست‌ها در کشور و حامیان آن‌ها جمع‌آوری و در قالب تولیدات گوناگون ارائه کرده‌ایم.

وی با اشاره به فعالیت‌های دشمن برای عوض کردن جای شهید و جلاد افزود: ما نباید اجازه دهیم که جنایات آن‌ها فراموش شود. به‌عنوان مثال گروهک منافقین طی یک اقدام چندساله سرکردۀ خود را از چرخه خارج کرد و شخصی دیگر را قرار داد که ادعای دموکراسی‌خواهی دارد. این گروهک به‌شدت به‌دنبال آن است که پیشینۀ جنایاتش به فراموشی سپرده شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان تصریح کرد: به‌همین دلیل تصمیم گرفتیم باتوجه به فاصله‌ای که افتاده نباید اجازه دهیم که نسل جوان ما در این ماجرا گمراه شود. در همین راستا پس از برگزاری دو کنگره ملی و بین‌المللی در تهران تصمیم گرفتیم یادوارۀ شهدای ترور را در استان‌ها برگزار کنیم.

هاشمی‌نژاد افزود: یادوارۀ شهدای ترور در کردستان با حمایت نمایندۀ ولی فقیه و ادارات استان برگزار شد و بازتاب بسیار خوبی در سطح کشور داشت.

وی در ادامه به ارائۀ آمار شهدای ترور استان چهارمحال‌وبختیاری پرداخت و گفت: 152 شهید ترور در این استان ظرفیت برگزاری یادواره‌ای درخور را دارد.

در ادامۀ این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام ضمن اشاره به آمار شهدای ترور در این استان گفت: شاید به‌ندرت کسی بداند که 152 شهید ترور در این استان وجود دارد و این قطعاً بسیار مهم است برای استان و ظرفیت بسیار بسیار بالایی است و باوجود 152 شهید، خیلی راه باز است برای اینکه استان در این میدان وارد شود و ان‌شاءالله یک کار زیبا و ارزشمند شکل بگیرد.

در این دیدار لیست کامل شهدای ترور استان چهارمحال‌وبختیاری و مجموعه‌ای از گزارش‌ همایش‌های بنیاد هابیلیان به‌همراه روزشمار وقایع تروریستی ایران و برخی دیگر از محصولات این بنیاد به حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام ارائه شد.

Jomeshahrekord1


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان