42 سال است که منتظر برگزاری دادگاه منافقین هستیم

1401120516471812227121153

 جانباز روزهای انقلاب می‌گوید: خیلی از فرزندان و خانواده‌های شهدا به جرم آنکه یک اورکت یا یک ته‌ریش داشتند را منافقان ترور می‌کردند و به شهادت می‌رساندند. امروز وقت محاکمه آن‌ها رسیده است.

جانباز ترور: 42 سال است که منتظر برگزاری دادگاه منافقین هستیم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان به نقل از فارس، حیدر بنایی، جانباز ۷۰ درصد، قطع نخاع از جمله کسانی  است که در روزهای آغازین  پیروزی انقلاب اسلامی، روزهایی که هر روز آن خبر ترور یکی از مقامات رسمی کشور در رادیو و تلویزیون پخش می‌شد توسط منافقان کوردل ترور و پس از آن برای همیشه قطع نخاع می‌شود.

 

حیدر بنایی در گفت وگو با خبرنگار قضایی فارس به ماجرای روز ترور خود اشاره کرد و گفت: رمضان سال ۱۳۶۰ بود که با دست تیمی از منافقان ترور شدم، از آن سال تاکنون ۴۲ سال است که ولیچرنشین شده و با این رابطه به زندگی خود ادامه می‌دهم.

 

وی افزود: منافقان هر کس را می‌دانستند برای این انقلاب کار می‌‌کند از بقال و مغازه‌دار گرفته تا کارگر همه و همه را ترور می‌کردند و برایشان فرقی نمی‌کرد و هدف‌شان این بود که ایجاد ترس و رعب و وحشت در میان جامعه ایجاد شود که به لطف خدا و اهل بیت موفق نشدند و خوشبختانه دیدیم نه تنها نتوانستند به اهداف‌ خود برسند بلکه هم در ایران و هم در دنیا اینها به یک چهره منفور تبدیل شدند.

 

این جانباز روزهای انقلاب می‌گوید: در آن روز قرار بود به یکی از بیمارستان‌های تهران برای عیادت به دختری سر بزنم که به تومور مغزی مبتلا بود و در پی آن فلج شده بود، زمان برگشت روبروی بیمارستان ارتش با موتور سیکلت در حال بازگشت به محل کار بودم که از سمت منافقان به من شلیک و به نخاعم آسیب وارد کردند و در پی آن نیز ریه من سوراخ  شد. چون فاصله‌ای نزدیک بود شدت جراحات به من بسیار بالا بود.

 

بنایی یادآور شد: آن لحظه‌که به سمت من شلیک کردند ندیدم که چند منافق در صحنه حضور داشت  اما بعدها دادستان در گزارشی که اعلام کرد  عنوان داشت که دکه‌ای در آن حوالی صحنه ترور را دیده بود و تأکید کرده که وانت‌بار جلوی من پیچیده و یک موتورسوار و راکب به سمت من شلیک کردند، وقتی به سمت من شلیک شد کنترل‌ خود را از دست دادم و روی زمین افتادم و دچار شکستگی دست، سر و پا شدم و بدنم به صورت کلی آسیب دید، در آن زمان متوجه نشدم که قطع نخاع شدم یا نه اما حس می‌کردم که نمی‌توانم روی پایم بایستم و کسی هم جرأت نداشت به من نزدیک شود چون منافقان به سمت مردم هم شلیک می‌کردند. در آن صحنه دو زن جلوی یک ماشین را گرفتند و من را به بیمارستان ارتش رساندند، در آنجا دکتر من را دید و آنجا گفت که نخاع من آسیب دیده است.

 

این جانباز ۷۰ درصد با اشاره به برگزاری دادگاه رسیدگی به جنایات منافقان در ایران گفت: شاید برای شما تعجب‌آور باشد که این جمله را بخواهم بگویم اما زمانی که در بیمارستان بودم و به من خبر دادند که ضارب شما را دستگیر کرده‌ایم دادستان ماجرا را برای من تشریح کرد من به دادستان گفتم که من از این شخص جوان که یک فریب‌خورده به شمار می‌رود و سوادی هم ندارد می‌گذرم. چون مقصر اصلی کسانی دیگر هستند و همان موقع هم اصرار داشتم که عوامل اصلی این ترورها که همان رجوی و دار ودسته‌اش هستند باید محاکمه شوند. ما سال‌ها منتظر این بودیم که این افرادی که آگاهانه مملکت را به آن روز انداخته بودند و سال‌ها عزیزان ما را گرفتند و به شهادت رساندند محاکمه شوند.

 

وی خاطرنشان کرد:‌ من سال‌ها است که منتظر این دادگاه هستم. در آن زمان که آقای رئیسی در قوه قضاییه بودند به خدمت‌شان رسیدم و با دوستانم در بنیاد هابیلیان در آن جلسه حضور داشتیم آنجا به آقای رئیسی گفتیم ما منتظریم که یک اقدامی جدی صورت بگیرد و  اینها دادگاهی شوند چرا که اینها بر ضد بشریتند و بشریت باید اینها را محاکمه کنند و به سزای عمل‌شان برسانند.

 

بنایی تأکید کرد:‌ از جهت حق و حقوق‌مان و خانواده شهدا نسبت به آنها هیچ چیزی حاصل نشده است، خیلی از فرزندان و خانواده‌های شهدا به جرم آنکه یک اورکت یا یک ته‌ریش داشتند را همین منافقان ترور می‌کردند و به شهادت می‌رساندند.

 

وی ابراز کرد: خانواده شهدا و جانبازان ترور انتظار دارند دنیا در حقیقت به این دادگاه‌ها کمک کند اما متأسفانه می‌بینیم در کشورهای اروپایی برعکس است و از افرادی دفاع می‌کنند که نه خدا را می‌شناسند، نه پیامبر را و تنها پول را می‌پرستند و این تأسف‌آور است.

 

این جانباز ترور گفت: بسیار خوشحال هستم و خرسند که اقدامی برای دادگاهی شدن این افراد در حال شکل‌گیری است تا بتوانند در شرایط مناسبی به جرائم این افراد رسیدگی کنند و عوامل اصلی‌ها را ان‌شاءالله پای میز محاکمه بکشانند و ریشه‌ اینها را بخشکانند همانطور که ریشه اعتباری آنها کنده شد ریشه وجودی‌شان از روی زمین کنده شود.

 

وی در پایان گفت: از تمامی کسانی که در شکل‌گیری این دادگاه‌ها تلاش کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

 

پایان پیام/


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

مصاحبه رادیویی دبیرکل بنیاد هابیلیان در سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

ریشه واقعه شاهچراغ به قدرت های استکباری برمی گردد

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان