6 شهید سحرگاه و افطار ماه رمضان؛ مظلوم‌ترین شهدای ترور در استان قزوین

امروز نیز اسلام از خطر منافقان مصون نیست، منافقان امروز از تروریست‌های سال ۶۰ منافق‌ترند؛ چرا که آنها هر قدر هم نفاق داشتند سرانجام، کفر را رو کردند و دست به اسلحه بردند؛ اما این منافقان در این سال‌ها بارها با آمریکا و اسرائیل هم دست شدند، ولی هنوز تلاش می‌کنند چهره خود را موجه و در خط انقلاب و امام (ره)نشان دهند

Kabutar

مظلومانه‌ترین حالت ترورها، در هنگام افطار و سحری و در مقابل دیدگان خانواده هدف انجام گرفته است که شش نفر از شهدای ترور استان قزوین نیز به همین شکل در تاکستان به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از قزوین،در طول عمر پر برکت جمهوری اسلامی، بسیاری از مردم مظلوم ایران اسلامی بویژه شهدای عزیز محراب، آیت الله مدنی، آیت الله اشرفی اصفهانی، آیت الله صدوقی، آیت الله قاضی طباطبایی و آیت الله دستغیب که از برجسته‌ترین و وارسته‌ترین علمای اسلام بودند و نیز نخبگانی مانند رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور، شهیدان رجایی و باهنر، شهید مظلوم رئیس قوه قضائیه شهید دکتر بهشتی و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزراء، به جرم خدمت به مردم، توسط منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

اما این تنها گوشه ای از هجوم ترور های ناجوانمردانه منافقان کوردل است که به شهادت انجامیده، بسیاری از این ترورها مانند سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران نیز بنا به تقدیر الهی نافرجام ماند و همچنین بسیاری از مردم مظلوم و بی‌گناه به جرم داشتن محاسن و نصب تمثال امام (ره) در محل کسب و کار خویش، شهد شیرین شهادت را نوشیدند.

نکته قابل توجه در ترورهای صورت گرفته بر ضد جمهوری اسلامی ایران این مهم است که تمامی این حملات تروریستی با حمایت مستقیم غرب بویژه آمریکای مدعی حقوق بشر و رژیم پادشاهی انگلستان صورت پذیرفته است. آمریکا در شرایطی ایران اسلامی را به ضد حقوق بشر بودن متهم می‌کند که این کشور طی ۳۰ سال گذشته از شقاوت بارترین جنایات منافقان حمایت کرده، و در بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی آمریکا به آنها دفتر رسمی داده است.

امروز نیز اسلام از خطر منافقان مصون نیست، منافقان امروز از تروریست‌های سال ۶۰ منافق‌ترند؛ چرا که آنها هر قدر هم نفاق داشتند سرانجام، کفر را رو کردند و دست به اسلحه بردند؛ اما این منافقان در این سال‌ها بارها با آمریکا و اسرائیل هم دست شدند، ولی هنوز تلاش می‌کنند چهره خود را موجه و در خط انقلاب و امام (ره)نشان دهند.

شهدایی که به دست نفاق به شهادت رسیدند بالغ بر ۱۷ هزار نفر بودند که ۱۲ هزار نفر از آنان از مردم کوچه و بازار اعم از دانش آموز، کسبه، معلم، کارگر، دانشجو، کشاورز و نوزاد بودند و سهم قزوین از این تعداد، 19شهید است که در راس آنها رئیس جمهور مکتبی شهید رجایی قرار دارد.

مظلومانه ترین حالت این ترورها، در هنگام افطار و سحری و در مقابل دیدگان خانواده هدف انجام گرفته است که شش نفر از شهدای ترور استان قزوین نیز به همین شکل در تاکستان به شهادت رسیدند.

شهیدان محمدعلی رجایی، قدرت الله چگینی، مصطفی حق شناس، مجتبی آقایی، محمدعلی مشاطان، سیدرضا تفرشی، سیدعلی حصاری، سیدمجتبی افضل موسوی، قاسم نقدی، حسن محمد بیگی، کرمعلی حسن رضایی، علی اعظم اسدی، حسین انصاری رامندی، سیدرضا موسوی، حسین حاجی زاده، عبدالله علمی نسب، محمود رحمانی، نورالله ایراندوست و بهزاد بهرامی ستاره هایی از دیار قزوین هستند که به دست کثیف منافقان ترور شده و به شهادت رسیدند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان