راه روشن

Ahmadiroshanصبح چهارشنبه 21 دی ماه 1390، مصطفی احمدی روشن فارغ التحصیل انقلابی و روشن دانشگاه شریف، هدف یک حمله تروریستی واقع شد. حمله ای که بعدها مشخص شد با طراحی و هدایت سرویس جاسوسی اسرائیل و همکاری میز مشترک سرویس های اطلاعاتی غربی، و برخی کشورهای همسایه به اجرا در آمده بود. مصطفی به زودی به نماد شهدای نسل سوم انقلاب اسلامی مبدل شد تا نشان دهد که عرصه جهاد نسل سوم نه در جبهه نظامی بلکه در عرصه جهاد علمی است.

یکسال از صبح روز چهارشنبه ای که خبر انفجاری بر اثر چسباندن بمب مغناطیسی به یک خودروی پژو 405 در میدان کتابی تهران، تیتر یک تمام رسانه ها شد؛ می گذرد. ترور ناجوانمردانه ای که در آستانه سالروز شهادت دکتر مجید شهریاری و در ایام دومین سال شهادت شهید دکتر مسعود علیمحمدی دقیقاً با همان سبک ترور رخ داد، تا همه دنیا بفهمند که صهیونیست ها در قبال ملت ایران آن قدر ضعیف و زبون شده اند که راه دیگری جز استفاده از ابزارهای وحشیانه و غیرانسانی ندارند.

انتشارات آمریکایی «هارپرکالینز» اخیرا کتابی را درخصوص جزئیات ترور عماد مغنیه، توسط رژیم صهیونیستی در 388 صفحه منتشر کرده است. در فصل دوم این کتاب تحت عنوان «جنازه‌ها در تهران» به مهمترین ترورهایی که موساد در ایران انجام داده به ویژه ترور دانشمندان هسته‌ای که در غنی سازی اورانیوم در تاسیسات هسته‌ای ایران نقش داشتند، اشاره شده است. از دیگر ترورهای انجام شده توسط موساد در ایران که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده ترور افسران ایرانی و نیز عملیات آموزش جاسوسان و فعالیت آنها در ایران است.

پیوند منحوس تاریخی منافقین و یهودیان معاند (صهیونیست ها) پدیده ای است که با همان مشخصاتی که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است، امروزه نیز به صورتی پیچیده تر اما ملموس برقرار است. در این راستا، ترور دانشمندان هسته ای، به منزلة تمرین مشترک اطلاعاتی و نظامی برای گسترش همکاری های خاموش و پنهان صهیونیستها و منافقین، در جهت نیل به اهداف شوم خود، در شکستن اقتدار و پیشرفت علمی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران است.

پس از پیروزی انقلاب و در 30 خرداد 1360 این سازمان تروریستی رسماً به فاز مسلحانه در داخل کشور روی آورد و بعد از آن، موج ترورهای گسترده و کور خود را در نقاط مختلف کشور با مغزشویی، پاداش و فریب اعضای خود عملیاتی ساخت که در پی آن بیش از 12000 نفر از اقشار گوناگون مردم به خاک و خون کشیده شدند. منافقین همچنین در طول جنگ تحمیلی با فروش اطلاعات نظامی و سیاسی ایران (به طرق مختلف، مخصوصاً شنود و تخلیه تلفنی) به رژیم بعث عراق نقش مهمی را در جاسوسی و مزدوری علیه رزمندگان ایرانی ایفا نمودند.
خیانت های ننگین و رنگین منافقین به همین جا ختم نمی شود و همکاری های اطلاعاتی و نظامی آنان با سازمان جاسوسی اسرائیل(موساد) و نیز سازمان جاسوسی آمریکا(سیا) دارای ابعاد بسیار گسترده و پنهانی تری است و از آن جمله، افشای فعالیت های هسته ای ایران برای اولین بار و ارائه اطلاعات نادرست در مورد فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران است. وطن فروشی و جاسوسی برای بیگانگان ریشه در ذات این گروهک شیطانی داشته و از همان آغاز آنان را ابزاری برای دشمنان، جهت ضربه زدن به این مرز و بوم قرار داده است.

این ارتباطات سری معمولاً با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات جاسوسی و الکترونیکی صورت می پذیرد، به طوری که غیر از عناصر کلیدی و مطرح منافقین در اروپا شخص دیگری از این ملاقات ها و ارتباطات شوم خبر ندارد. البته اسرائیلی ها در خصوص اطلاعات طبقه بندی شده دربارة ایران، به منافقین اتکا نمی کنند و دلیل آن هم ساده است، قوی بودن و لایه بندی اطلاعات طبقه بندی شده در ایران و نیز تجربه ماهرانة نیروهای زبده اطلاعاتی ایران، تهیه اخبار و اطلاعات سری را برای نیروهای حقیر منافقین ناممکن ساخته است. از این رو دشمنان برای مواجهة با نظام جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به اطلاعات سری و انجام عملیات خرابکارانه، گروهی را متشکل از سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس و نیز از اعضای ماهر موساد و منافقین ترتیب دادند.

«ریچارد واکر» نویسنده و کارشناس آمریکایی در مقاله ای با عنوان «جنگ پنهان اسرائیل علیه ایران» اقدام به بررسی جنگ سری اسرائیل علیه ایران و با حمایت از گروه های تروریستی معاند ایران به ویژه سازمان منافقین نموده است. این نکته اهمیت دارد که چون اسرائیل در قبال فعالیت های جانانه اعضای فرقه رجویه پولی را به آنها نمی دهد (نوعی بردگی و استثمار که در ذات صهیونیست هاست) ولی در عوض برای سران منافقین اهمیت دارد که لابی های صهیونیستی چون «خاخام زورکر»، «منوهین» و «ناتان بوشر» از آنان با نفوذی که در آمریکا و اروپا دارند، حمایت نمایند تا موجودیت این فرقه منحوس همچنان باقی بماند.

با این وجود اولین پی ریزی های صورت گرفته بین اسرائیل و منافقین برای ترور دانشمندان هسته ای کشور در سال 2005 در سفر «مریم رجوی» به «اسلو» و طی دو مرحله دیدار با دیپلمات های اسرائیلی کلید خورد. هر چند این ملاقات ها سری و با تدابیر امنیتی و حفاظتی شدید انجام گرفت اما برخی از ناظران معتقدند که موضوع پرونده هسته ای ایران از مفاد مهم این گفتگوها بوده است. که در این راستا با همکاری های پنهان سرویس های جاسوسی غرب و تهیه اخبار موثق در رابطه با دانشمندان هسته ای ایران توسط منافقین، چهار تن از نخبگان هسته ای کشورمان به شهادت رسیدند.

در آخرین اظهارات «تامیر پاردو» رئیس موساد نیز آمده است: «اسرائیل برای مقابله با برنامه هسته ای ایران از ابزارها و گروه های مختلفی استفاده می کند و به این کار ادامه خواهد داد.»

با توجه به این که تمام گزینه های معاندین نظام، برای ضربه زدن به کشورمان از دست رفته است و بعد از فتنه سال 88 نیز تمام امید دشمنان به ناامیدی مبدل گشته و اوضاع کشور در شرایط بدر و خیبر قرار گرفته است و همچنین این بیداری های اسلامی روز به روز با الگو شدن انقلاب اسلامی ایران همراه است و به تبع آن کشورهای صنعتی دچار بحران اقتصادی و سیاسی شده اند و نظام سرمایه داری غرب در حال فروپاشی است، غربی ها خواه و ناخواه مجبور به استفاده ابزاری از منافقین خواهند بود. در همین راستا چندی پیش نام منافقین از لیست سازمان های تروریستی توسط کنگره آمریکا خارج شد. ولی در این رابطه با دو مشکل اساسی روبرو خواهند شد: یکی خوی حیوانی و دورویی منافقین میباشد، که ممکن است در آینده نزدیک دامن خود آنها را در منطقه بگیرد و دیگری ضعف و زبونی منافقین بوده که ممکن است مانند جریان فتنه سبز و اپوزیسیون خارج نشین، خود را ناکارآمد و دست و پاگیر نشان داده و افتضاحات اطلاعاتی و سیاسی را برای اربابان خود به بار آورد. این وقایع در شرایطی رخ خواهد داد که اوضاع سیاسی و اقتصادی نظام سرمایه داری غرب در وضعیت خوبی نبوده و اکثر مردم این کشورها نیز با پیوستن به جنبش ضد سرمایه داری وال استریت، بحران و معضلی را برای دولت های ناکارآمد خود به وجود آورده اند، که در این میان دیگر سردمداران لیبریالیسم تاب وجود گروهکی تروریستی و خشن را در خاک خود ندارند و از این روست که تا به حال هیچ کشوری حاضر به پذیرش این گروهک فاسد نشده است.

اما با توجه به سابقه طولانی جاسوسی و تروریستی و مزدوری منافقین، پیش بینی می شود که نظام سلطه از آنان جهت کنترل نفوذ ایران در حرکت های جهانی و منطقه ای استفاده خواهد نمود. از این جهت بهترین میزبان و دوستدار منافقین، رژیم وهابی آل سعود و رژیم اشغالگر قدس خواهد بود که اسناد چندین ساله موجود به خوبی آن را نشان می دهد.

اما در کنار شهادت مصطفی احمدی روشن، واکنش خانواده این شهید از همان روز اول بسیار قابل توجه بود. تأکید بر ولایت مداری و هدف قرار دادن جبهه استکبار و صهیونیست ها از سوی پدر، مادر و همسر شهید، به سرعت توطئه صهیونیست ها را خنثی کرد و برنامه هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران هر روز در حال پیشرفت و اعتلاست و این پیشرفت ها جرأت و جسارت انقلابی کشورهای مسلمان منطقه را برای پیشبرد اهداف انقلابی بالاتر خواهد برد و سطح گفتمان انقلابی و اسلامی را در منطقه افزایش خواهد داد.

 


دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29