ادعای نخ نمای منافقین درباره شهادت مهندسان ایرانی در عراق

Enfejaگروهک تروریستی منافقین که همیشه از زائران شهید ایرانی در عراق به عنوان عوامل جمهوری اسلامی نام برده، این بار و در پی شهادت تعدادی از مهندسان کشورمان در این کشور، ادعای نخ نمای دیگری را مطرح نموده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده 17000 شهید ترور)، رسانه های وابسته به منافقین امروز با درج خبر شهادت کارکنان شرکت نفت کشورمان در استان دیالی عراق، ضمن همراهی با تروریست های تکفیری، دولت مالکی را عامل مستقیم ترور این افراد معرفی کرده اند.

در حالی که دولت عراق به شدت به دنبال بهبود صنعت نفت و بالا بردن میزان تولید روزانه خود از طریق استفاده از کارشناسان و مهندسان نفتی داخلی و خارجی است، گروهک منافقین این ادعای مضحک خود را مطرح کرده است.

گروهک منافقین که همیشه برای انتقام جویی از اقدامات قاطعانه نخست وزیر عراق وی را متهم به همراهی با ایران می کنند، به چرایی کشتار این کارکنان شرکت نفت ایران توسط مالکی هیچ اشاره ای نکرده اند.

صنعت برق و نفت عراق از زمان سرنگونی رژیم دیکتاتوری صدام تاکنون، به دلیل حملات جریان های مخرب و تروریستی نتوانسته است انتظارات مردم و دولت را عملی کند. از این رو بغداد با دادن امتیازهای بالا به سرمایه گذاران خارجی، سعی در جذب آنها برای بهبود وضعیت اقتصادی خود دارد.

 

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان