آمریکا در مبارزه با تروریسم صداقت ندارد

Mike Harris

مایک هریس، مشاور سابق کمیته علم و فناوری کنگره آمریکا، در مصاحبه با پرس‌تی‌وی گفت: آمریکا در مبارزه با تروریسم صداقت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) سرمقاله‌نویس پایگاه وترنز تودی در بخشی از این مصاحبه با اشاره به حمایت­‌های فراوان عربستان سعودی از گروه تروریستی داعش افزود: این رفتار عربستان سعودی ماهیت واقعی آنان را برملا می­‌سازد و به‌نظر می­‌رسد هدف آنان سرنگونی تمامی رژیم­‌های اسلامی سکولار در منطقه و جایگزین‌کردن رژیم­‌های وهابی افراطی به­‌جای آنان است.

هریس در ادامه با اشاره به حمایت از داعش توسط برخی عناصر درونی دولت آمریکا گفت: تمامی بسته­‌های کمکی ارسال‌شده توسط آمریکا که قرار بوده به‌اصطلاح در دسترس «آدم خوب‌ها» قرار بگیرد، در نهایت در اختیار «آدم­ بدها» قرار گرفته است. این اتفاق تصادفی نیست. آمریکا آخرین فناوری مکان­‌یابی را در اختیار دارد. آن­‌ها می­‌دانند این کمک­‌ها به کجا ارسال می‌شود. ما ژنرال­‌هایی در آن­جا داریم که سیاست اعلام‌شده آمریکا در مبارزه با تروریسم را دنبال نمی­‌کنند؛ بلکه در واقعیت از تروریسم حمایت می­‌کنند.

وی سپس به انتقاد از تخریب زیرساخت­‌های حیاتی کشور سوریه پرداخت و مسئولیت این عمل را متوجه دولت آمریکا دانست و افزود: این کاری نیست که دولت ما باید انجام می­‌داد. اگر واقعا در مبارزه با تروریسم صداقت داریم، باید با تروریست­‌های واقعی بجنگیم، نه اینکه از آنان حمایت کنیم.

مایک هریس در پایان گفت: ایالات متحده اکنون از کنترل خارج شده است. من فکر نمی­‌کنم رئیس­‌جمهور اوباما کنترلی بر ارتش داشته باشد. او دیگر فرمانده کل نیست. به‌نظر می­‌رسد جان مک­‌کین، رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا، نقش بزرگتری در شکل­‌دهی سیاست دولت آمریکا دارد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان